NiCco Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Dali 808 til salgs! 2500 kroner, lite brukt grunnet en skikkelig merr til nabo! PM meg hvis du er interessert! Spytter du inn en 1000 lapp til får du Denon cd spiller og Denon forsterker på kjøpet. ca 5-6 år gamle og ikke noen værsting utgaver.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 808 er det med 8" bass elementene? bilder ? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 2*8" bass element, med bass porter bak (ett til hvert element) Dette er 606 tror jeg, samme utseende bare uten bassportingen nede Høytalerene er sorte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Kan med sikkerhet anbefale disse høyttalerene på det varmeste!! Spiller utrolig godt, og har en nyyydelig mellomtone. Bedre høytaler til denne pris skal du lete lenge etter trur jeg. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 hva slags forsterker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Denon PMA 4080R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 har 808 selv, med en tung denon forsterker....herligt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg