eff Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei, Har en golf 2 86-mod 1,6 automat med startproblemer. Når jeg prøver å starte den så er den først villig å blir med på notene og brummer litt og starter og går i ca 4 sek. Så stopper den å det stinker bensin. Så hvis jeg prøver igjen rett etterpå gidder den bare mindre og mindre. Så må jeg vente noen timer eks: 12 timer, da er den like villig som de første gangene igjen før det går nedover. Noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei, Har en golf 2 86-mod 1,6 automat med startproblemer. Når jeg prøver å starte den så er den først villig å blir med på notene og brummer litt og starter og går i ca 4 sek. Så stopper den å det stinker bensin. Så hvis jeg prøver igjen rett etterpå gidder den bare mindre og mindre. Så må jeg vente noen timer eks: 12 timer, da er den like villig som de første gangene igjen før det går nedover. Noen som vet hva problemet kan være? Kan være tenningslåsen som ikke slår inn bensinpumpen skikkelig, bare bruker det som er i forgasseren?- Ett rele som ikke slår inn? Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cumern Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 plugger, rotor, fordelerlokk, pluggledninger, tenningsmodul.... eventuelt noe med tenninga å gjøre i å med at det lukter bensin... Siter Celica st185cs nr:1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg