Gå til innhold

Ariel Atom i Bergen

Ranger emnet


VestVolvo

Anbefalte innlegg

Var på kosetur opp fanafjellet i Bergen idag (sykt gøy!) hehe, på veien ned igjen fikk jeg øye på denneAtom_3-4_front.jpg

 

Eller det vil si jeg fikk ikke tid til å ta bilde, men er en slik en iallefall. Noen som har sett denne som har bilder av den eller noe? drit rå kjerre! :D

-92 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er den eneste i Norge. Var på forsiden av Dagbladet dot no eller VG.no for noen uker siden.

 

Må være scary uten dører, og se asfalten fly under deg, 10cm fra ræva di, i 100km/t

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være helt sinnsykt rått å kjøre den! Husker å ha sett den på Top Gear, fikk lyst på :P Fikk dessverre ikke sett skiltnummeret, var liksom brettet rundt fronten der. Men karen vet hvor han kan kose seg med kjøreegenskaper, flotte veier hvor jeg møtte den :D

-92 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er rett og slett RÅ. Du kan bruke aldri så mye penger på en Porsche eller annen supersportsbil, jeg tror allikevel det skal mye til for å få noe råere enn den der. Det er vel noe sånt som den nest raskeste bilen rundt testbanen Top Gear har testet noen gang, og det bør virkelig advare eventuelle utfordrere. Selvfølgelig har vi jo de som kjører ny Porsche eller Ferrari bare fordi det er et statussymbol og ikke fordi det er supersportsbiler, men for de som virkelig er ute etter kjøreglede tror jeg dette er den beste måten å bruke pengene dine på.

 

Smiler du ikke etter å ha tatt denne rundt Rudskogen et par runder, sto du VIRKELIG opp på feil bein :op:

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er rett og slett RÅ. Du kan bruke aldri så mye penger på en Porsche eller annen supersportsbil, jeg tror allikevel det skal mye til for å få noe råere enn den der. Det er vel noe sånt som den nest raskeste bilen rundt testbanen Top Gear har testet noen gang, og det bør virkelig advare eventuelle utfordrere. Selvfølgelig har vi jo de som kjører ny Porsche eller Ferrari bare fordi det er et statussymbol og ikke fordi det er supersportsbiler, men for de som virkelig er ute etter kjøreglede tror jeg dette er den beste måten å bruke pengene dine på.

 

Smiler du ikke etter å ha tatt denne rundt Rudskogen et par runder, sto du VIRKELIG opp på feil bein :op:

 

den og konkurenten Lotus 340R er de beste banebilene som er å oppnå! mer morsomt enn å kjøre ordentlig go kart det der! den ultimate kjøreopplevelse!

Volkswagen og Audi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår