Turbo Perra Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei hå! smelta det ene stemplet mitt i går..alacocaina Så lurer jeg på om jeg kan bruke stempel fra en B230E som har 10,3:1 komp.. Min motor er en B230ET med FT råder.. den har da 9:1 komp.. Noen som har prøvd dette og vet om dette går ann!!!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 I og med at du har smelta et stempel er vel ikke høyere komp-forhold veien å gå. Ring kg, de har billige orginalstempler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det går selvfølgelig ikke.. Hvordan gikk det med sylinderveggen? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 har 4 et stempler viss du trenger Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 I og med at du har smelta et stempel er vel ikke høyere komp-forhold veien å gå. Ring kg, de har billige orginalstempler. Nei du har vel rett i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det går selvfølgelig ikke..Hvordan gikk det med sylinderveggen? Det jikk greit me sylynderveggen.. men holder nok ikke bare med honing.. hadde uansett litt skjørtebank. Så d blir nok til at jeg får borret opp sylynderne og 4 nye overdimensjonerte stempel med ringer. :) ALT INNEN SOMMERTREFF!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 For mager blanding? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 har 4 et stempler viss du trenger Tror ikke jeg trenger dem.. men takk som byr ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 For mager blanding? Vil tro det er noe sånt som skjedde.. Har hørt det skal vere en still skru på hjernen for justering av bensinmengde.. skal vist stå på trinn 3 av 7 orginalt.. Vet du om dette stemmer?? Har ikke sjekket enda!!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Vil tro det er noe sånt som skjedde.. Har hørt det skal vere en still skru på hjernen for justering av bensinmengde.. skal vist stå på trinn 3 av 7 orginalt.. Vet du om dette stemmer?? Har ikke sjekket enda!!:( Er nok ikke så lett desverre:( KG trimming har "motoroverhalingspaket" til ca 5500 sek. Det inneholder nye stempler, alt av lager, pakninger og oljepumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Er nok ikke så lett desverre:(KG trimming har "motoroverhalingspaket" til ca 5500 sek. Det inneholder nye stempler, alt av lager, pakninger og oljepumpe. hjelper ikke det når jeg alikavel må borre opp til hakket større stempel :P Ikke så lett med bensinmengen mein du ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvis du har motronic i bilen din, så tviler jeg sterkt på den teorien du hadde hørt om en justerings-skrue. Man regulerer ved å bytte dyser, og justere bensintrykk. Trenger også større LMM. 3" lmm fra f.eks BMW 735 og Bosch 968 465cc dyser er en passende kombinasjon. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 kan du hiva i ein 3" lmm fra BMW 735 rett oppi FT maskinane uten ein masse dilldall? er d liksom bare t å smetta oppi d? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hvis man har LH2.4 bruker man et 3" rør, og plasserer innmaten til den originale luftmassemåleren inni. På motronic bruker man en luftmengdemåler fra f.eks BMW 735, og setter den originale innmaten inn i den. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 hjelper ikke det når jeg alikavel må borre opp til hakket større stempel :P Ikke så lett med bensinmengen mein du ?? De har overdim-stempler også. Er samme prisen om du skal ha 0.30 eller 0.60 overdim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg