Gå til innhold

folie på speedometer osv.

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

noen som har no erfaring med detta!!

har et komplett sett liggenes,kjøpte i sverige får noen år sida...

blir det bra greier eller blir det ikke pent i det hele tatt...

noen som har noen fine bilder og vise av instrumentene deres

hører noen sier at de krymper etterhvert pga klistremerkene slipper taket...!!!!

lurer fælt på om det blir no greie på

sett i gang og svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med folie, men jeg har laget meg bakrunner selv... Scannet-----> redigert farger------> printet på vanlig blankt foto papir og limt til de originale bakrunnen med gummi lim funker veldig bra..

Resultat ser du her litt dårlig bilde

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de på PCen JA... skal legge dem opp på hjemmesiden min. men dersom du er interesert kan jeg skrive dem ut eller sende dem til deg send meg en mail.. vist du er intresert

e-mail: eirnil@hotmail.com

Har disse: klokke, speedometer, temp og bensin.

model 81 og oppover. sjekk hjemmesiden min om noen dager, mulig jeg legger opp siden i kveld/natt..

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoMan

Har de på PCen JA... skal legge dem opp på hjemmesiden min. men dersom du er interesert kan jeg skrive dem ut eller sende dem til deg send meg en mail.. vist du er intresert

e-mail: eirnil@hotmail.com

Har disse: klokke, speedometer, temp og bensin.

model 81 og oppover. sjekk hjemmesiden min om noen dager, mulig jeg legger opp siden i kveld/natt..

bare send dem til pahf@online.no du :)

|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite original deler igjen JA.... mestparten er foresten henta på huggeren..:)

Har bytta det meste tror jeg... alle foringen foran nå jeg kjøpte den og alle foringen bak i år. men nå er det 0 feil på den.

Eneste jeg har lyst på nå er en insp.motor med ledningsnett

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst til å hjelpe meg litt med å skifte dashbord? Har fått tak i et 100% strøkent 89mod til 600kr....

Er bare litt redd for å begynne å koble om alle ledninga...

Måtte du bytte noen vaiere? speedo/turteller osv?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1990 240 GL. Med Servo og B230F motor med insprutare och katalysatorjækel. pga av kronisk pengemangel er det ikke gjort stort med den. Bortsett fra stereo med dunk dunk og turteller. Og den er farget med fin mørkerød metallic... Som noen drittjævelunger har laga riper i... Er bare litt slitsomt nå som krasjpinkrosa neglelakk har blitt populært igjen... Man får ikke kjøpt den rødfarga på cubus til 50 kr for å male over riperne... Husker ikke hvor mye de flaskene man får kjøpt med "vanlig" lakk for å male over kosta igjen, men de er vist rimelig dyre.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VOLVORAGGAR: Du behøver ikke koble bort noe særlig med ledninger for å skifte dashbord! Det er bare å løsne alle stjerneskruene som holder alt sammen. Det kan være litt køddent å få på ventilasjonsslangee igjen, men stort sett greit.

Så vil jeg si at jeg synes det er stygt med hvite instrumenter på Volvo 240, ihvertfall hvis du beholder 52 mm ekstrainstrumentene sorte, og de er ikke enkle å bytte til hvite. Det står ikke i stil med hvite og sorte om hverandre. Behold alt orginalt; det ser mest profft og stilig ut; hvitt blir litt for fjortisharry. Kunne forresten tenke meg den R-sport logoen på sort bakgrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider