Gå til innhold

Drift Battle runde 2 Rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Håper det er greit at jeg kommer med mine. Hvem av folket der ute på midten var du? Styggsveisen her (brun shorts) :D

Ble ikke fornøyd med noen av de egentlig, 350D suger til banefoto har jeg konkludert med etter et par runder uten skarpe bilder, som gjør at jeg må skarpe opp veldig i PS i etterkant, som synes veldig godt.

db_d2r2_001_858.jpg

db_d2r2_002_142.jpg

db_d2r2_005_164.jpg

db_d2r2_006_173.jpg

db_d2r2_007_871.jpg

db_d2r2_008_163.jpg

db_d2r2_009_746.jpg

db_d2r2_010_187.jpg

db_d2r2_011_155.jpg

db_d2r2_013_211.jpg

db_d2r2_014_780.jpg

db_d2r2_015_187.jpg

db_d2r2_016_122.jpg

db_d2r2_017_357.jpg

db_d2r2_018_205.jpg

db_d2r2_019_694.jpg

db_d2r2_020_202.jpg

db_d2r2_021_113.jpg

db_d2r2_023_922.jpg

db_d2r2_022_102.jpg

db_d2r2_024_179.jpg

db_d2r2_025_748.jpg

db_d2r2_026_174.jpg

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott respons. Jeg var den eneste med solbriller og svart hår. hehe.. Skjønner ikke at noen av dere andre ute i midten ikke hadde med solbriller. Bra styrke på sola igår.

Joastarlet: Jeg har et bilde til av den bilen. Syns fargen på den har blitt sykt bra. Var den blass rød før og motor som ikke hørtes bra ut? Er det din bil by the way?

Nikko=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som lurte på hvilket objektiv jeg hadde?`Jeg er forferdelig dårlig på å huske ansikter, men jeg husker at en hadde på solbriller.

Stemmer. Den eneste antagelig med kølsvart hår. hehe.. Så jah det var bra varmt i toppen gitt. Det var hyggelig å stå med noen med samme interesse. Lurer på hva han med capsen heter forno. Real kar ihvertfall.

Nikko=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joastarlet: Jeg har et bilde til av den bilen. Syns fargen på den har blitt sykt bra. Var den blass rød før og motor som ikke hørtes bra ut? Er det din bil by the way?

Nikko=)

Tja, det er samme motoren(eller bare blokka) som den blasse røde. Dette er en bil som jeg begynte og bygge i fjor. Den fikk mye bedre lyd med katalysator og turboer syntes nå jeg:)

Ja, det er min bil.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er samme motoren(eller bare blokka) som den blasse røde. Dette er en bil som jeg begynte og bygge i fjor. Den fikk mye bedre lyd med katalysator og turboer syntes nå jeg:)

Ja, det er min bil.

Joachim

Pen tralle ihvertfall, fargen er innmari pen. FIne tøfler på bilen også:) Blir vel å se deg på banen flere ganger.

Nikko=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider