Gå til innhold

Norges nåværende sterkeste honda


makann

Anbefalte innlegg

Vi har til nå mappet og klargjort denne ITRen.

For drøyt en uke siden bremset vi (Etter SAE j1370 2004) standarden.

 

421,7WHP (Drivhjulshester) på 20psi(ca1,3bar) ladetrykk og pumpebensin.

Etter den Europeiske DIN standaren var dette 429,2WHP(500hk) på samme trykk.

car13.jpg

 

 

bilen går nå på 23psi(ca1,5bar) men det gjennstår nok en effektmåling.

vi estimerer mellom 460-480whp.(dette tilsvarer ca 530-550hk)

 

blokken har standard sylinderforinger men smidd innmat, samt standard ventiler, kammer, fjører og retainere.

 

Noen bilder:

car10.jpg

 

car06.jpg

 

car12.jpg

 

car05.jpg

 

 

Ellers kan dere lese mer på:

 

Kundebiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han var ute og testa litt i dag. Virket som gamle rv 4 ikke ga nok grep:???:

 

Rv 4? ehe

 

Uansett, den spinner og spinner seg opp ti 4 gir.

Derifra er det vanskelig å holde følge.

Akselrasjonen fra 70-bunn av speedometeret er enorm.

 

Hadde gjort seg med noen Toyo R888 med 225mm bredde ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår