FE350 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Lurer på om det er noen som vet hva det ca vil koste meg å forsikre en 325 -87mod? jeg er bare 18, så jeg frykter det værste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostDog1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg ringe og forhørte meg på en 325 e30 cab, Gjensidige sa 14000 i året hvis jeg husker rett, men så har jeg -10% bonus da.. If kan du barra glømme.. di ville ha øve 20000 i året :( men er barre og ringe til Gjensidige eller andre og førhørre deg da. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har min 89 modell 325i forsikra i gjensidige. 6500 for ansvar med 40% bonus. 18 år. Postbanken skulle ha 6000, og IF skulle ha 8000. Tenker det blir postbanken på meg neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostDog1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 åssen har du klart å skaffe deg 40% når du er barra 18 ? Jeg har 21 og har barra 10% :\ ps: du kan bytte forsikring når du vil, man MÅ ikke "vente til neste år" det er ingen biningstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 åssen har du klart å skaffe deg 40% når du er barra 18 ? Jeg har 21 og har barra 10% :\ ps: du kan bytte forsikring når du vil, man MÅ ikke "vente til neste år" det er ingen biningstid. 40% bonus kommer av at jeg har hatt lett-mc registrert og forsikra på meg siden jeg var 16. Valgte gjensidige i år fordi det ble lettere mtp gamle forsikringer. Skulle ha tilbakebetalt forsikring for både sykkel og bil (den sto på mamma i gjensidige først), så da fikk jeg overført disse pengene til bilen. Forsikringsbeløpet er delt opp i 2 halvår, og neste halvår. Derfor venter jeg til neste år før jeg bytter selskap. Synes overgangen fra sykkel til bil var litt urettferdig. Sykkelen var sprekere enn bilen og den var verdt dobbelt så mye, alikevel kostet forsikringen halvparten så mye som bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Æsj, DNB, Postbanken, etc. vil ha nesten 20.000 for å forsikre en 325i '91 mod. e36 på meg. Er 18 år. ANSVARSFORSIKRING. Helt vanvittig. Men så starter jeg på 0% bonus da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostDog1 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 starter vel på 20% ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ah, ja, det kan være. Er helt grønn på forsikring. Snakket med Gjensidige i dag, de skulle ha 7300 for ansvarsforsikring, med 20% på meg som 18 åring, og 8100 for delkasko. Ikke mange kronene som skiller her. Og da er jeg ikke kunde ho Gjensidige pr. dags dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg