Gjest sicarlse Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 noen fete biler som ruller i kristiansand for tiden? har sjøl sett 2 ferrarier her nå i forrige uke. en rød og en sølvgrå. bilder? rett før hjul kjørte det forbi en aston martin DB9 i tunnelen for varoddbrua. riktignok engelske skilter tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 alltid masse fett i kr.sand :) småripscruiser???:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 masse kult i krsand når jeg var der i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg så blant annet en rød Ferrari Testarossa når jeg var der i helgen. :) Var mye annet fett der også, ja. ;) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 alltid masse fett i kr.sand :) småripscruiser???:ssip: haha:D litt kødd da:) har jo ikke bil for øyeblikket uansett. faen altså:( men bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg