c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Heisann.. har en ground zero nuclear 12'', som jeg skal bytte ut i 1 eller 2stk nye sub'er fordi at den krever så vanvittig mye strøm.. Tenker å bruke rundt 4-5000kr på elementer å kansje noen kroner på kasse.. Skal drives av en helix 1000.2 monoblokk.. Liker godt trykk men samtidig elementer som fungerer på volum under 120db.. Forslager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanssen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Heisann.. har en ground zero nuclear 12'', som jeg skal bytte ut i 1 eller 2stk nye sub'er fordi at den krever så vanvittig mye strøm.. Tenker å bruke rundt 4-5000kr på elementer å kansje noen kroner på kasse.. Skal drives av en helix 1000.2 monoblokk.. Liker godt trykk men samtidig elementer som fungerer på volum under 120db.. Forslager? jeg har en rocford fosgate 12" 1000w som spiller meget bra.brukt i ca 1mnd,da ble bilen solgt.siden har den ligget i garasjen.du kan få den til 1500 kr.kostet ca 3000kr....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Vil mulig ha noe som er litt kraftigere da.. hehe.. Hvordan vil 2xAlpine type R 12'' 2x2ohm låte tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Dynabel DY9812 ;) ELTEK AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Den falt ikke helt 100% i smakt.. Lurer på Alpine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Da kjøper du alpine... Så kan du heller selge de, og kjøpe dynabel når du ikke bli fornøyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hehehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er dynabel så bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er dynabel så bra da? Jeg lurer litt jeg og... Hvorfor har hele forumet blitt så opphengt i dynabel? mens på andre forum har folk blitt så opptatt av hertz... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er mange som ikke klarer å anbefale produkter fra mer enn en eller to forhandlere. Jeg har påpekt det selv en drøss ganger, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hva tror dere om denne her? Xelent.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hva tror dere om denne her? Xelent.no Om jeg skulle brukt 4.000 på en basskasse ville jeg vært 100% sikker på at den var bra. Xelent har et ubrukelig rykte på seg av bilstereoentusiastene, uten at jeg har grunnlag for å uttale meg om dette selv. Du får mye fint for 4.000! Og til dere her inne som elsker Xelent, jeg prøver ikke å starte en diskusjon, og jeg slenger ikke dritt. Jeg er det man kaller "kritisk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Lyst på suber som fungerer greit til å spille det meste, men leverer godt trykk å fin lyd som fungerer greit med helix 1000.2 mono blokka mi.. Ground zeroen er ikke brukende på normale volum.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er mange som ikke klarer å anbefale produkter fra mer enn en eller to forhandlere. Jeg har påpekt det selv en drøss ganger, men... Det går vel kanskje litt på det at en ikke anbefaler produkter en sjøl ikke har prøvd eller kjenner så mye til. Men greia med dynabel er det at det er et merke der du får mye for pengene, men det finnes alltid noe grommere å det gjelder det meste her i verden, er stort sett bare penga det står på :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Noen som har erfaring med cerwin-vega v-max 12''? Hvordan vil det bli tro med 2xdisse her: Cerwin-Vega - The LOUD Speaker Company Å la helix 1000.2 blokka mi mate de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg