Gå til innhold

Forslag til ny sub(suber?)

Ranger emnet

c20let2k

Anbefalte innlegg

Heisann.. har en ground zero nuclear 12'', som jeg skal bytte ut i 1 eller 2stk nye sub'er fordi at den krever så vanvittig mye strøm..

Tenker å bruke rundt 4-5000kr på elementer å kansje noen kroner på kasse.. Skal drives av en helix 1000.2 monoblokk..

Liker godt trykk men samtidig elementer som fungerer på volum under 120db..

Forslager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann.. har en ground zero nuclear 12'', som jeg skal bytte ut i 1 eller 2stk nye sub'er fordi at den krever så vanvittig mye strøm..

Tenker å bruke rundt 4-5000kr på elementer å kansje noen kroner på kasse.. Skal drives av en helix 1000.2 monoblokk..

Liker godt trykk men samtidig elementer som fungerer på volum under 120db..

Forslager?

jeg har en rocford fosgate 12" 1000w som spiller meget bra.brukt i ca 1mnd,da ble bilen solgt.siden har den ligget i garasjen.du kan få den til 1500 kr.kostet ca 3000kr.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om denne her?

Xelent.no

Om jeg skulle brukt 4.000 på en basskasse ville jeg vært 100% sikker på at den var bra. Xelent har et ubrukelig rykte på seg av bilstereoentusiastene, uten at jeg har grunnlag for å uttale meg om dette selv. Du får mye fint for 4.000!

Og til dere her inne som elsker Xelent, jeg prøver ikke å starte en diskusjon, og jeg slenger ikke dritt. Jeg er det man kaller "kritisk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som ikke klarer å anbefale produkter fra mer enn en eller to forhandlere. Jeg har påpekt det selv en drøss ganger, men...

Det går vel kanskje litt på det at en ikke anbefaler produkter en sjøl ikke har prøvd eller kjenner så mye til.

Men greia med dynabel er det at det er et merke der du får mye for pengene, men det finnes alltid noe grommere å det gjelder det meste her i verden, er stort sett bare penga det står på :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider