cossiemk1 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Noen som har erfaring med cerwin-vega v-max 12''? Hvordan vil det bli tro med 2xdisse her: Cerwin-Vega - The LOUD Speaker Company Å la helix 1000.2 blokka mi mate de to? Det blir greit trykk da også, men som sagt, de Dynabel DY9812 spiller bedre en noe av det som hittil er nevnt her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 V-max trøkker, men det er jo ikke veldig pen bass da, så tror du blir like missfornøyd som med de du har. Det skrytes masse av Hertz... Har kjøpt en selv, men desverre ikke fått montert og testa ennå:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Lotus, Beyma, Peerless XXLS og en god del flere er nok også gode kandidater, men det meste bunner ut i hva slags bass man liker, om man får "godfølelsen" av det aktuelle elementet osv. Som Dag Johansen også påpeker er eierglede en verdi det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Uten at jeg har noe spesielt å sammenligne med, så synes jeg JL Audioen min speller nydelig. Er en 10W6v2. Koster jo en del da, men fikk min til brukbar pris brukt, sammen med et Fokal K2Power. Kan ikke klage over lyden i bilen nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 10W6v2-D4 koster 3.321,- inkludert frakt og moms fra SonicElectronix. Men da tror jeg heller jeg ville satset på f.eks. en Beyma 15G40 fra Tangen AV-design. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Det var jo en god pris da. Virker som at import er tingen når det gjelder stereo... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Import kan være kjekt, fordi det er billig. Men husk at om det skjer noe galt, så er sansynligheten for at du får like god hjelp som av en god norsk forhandler liten. Det er mange forhandlere, både med webshop og med butikker som har en utrolig bra service... Og skal du ha mer enn en ting, så kan man jo spørre om et pakketilbud;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Kva med Inhpase XTB15? Altså 2x 15" i fabrikkbygd kasse. Har ein slik som kanskje skal seljast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Kva med Inhpase XTB215? Altså 2x 15" i fabrikkbygd kasse. Har ein slik som kanskje skal seljast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hva med pioneer... de har jo subbere i alle prisklasser og er meget bra? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Pioneer er som å kjøpe en kasserolle å slå på. neitakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hehe hva med Digital Designs da? 2500 serien. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DD2512&vg=49&vgpath=Varekategorier/48/21/49 Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hva med to Kicker S15L7 i lukket kasse? Det spiller faktisk ikke verst i det hele tatt i lukket kasse. Høyt og. I portet, derimot... Høyere, men det høres ikke mye pent ut... Edit: Glemte å nevne at jeg har to S15L7 som er nesten nye. Til salgs. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har du vurdert Kicker L5/L7 ? Hadde 2xL5 i Audien min för og de spilte vanvittig bra synes jeg! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg