Porsche911c2 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Har blitt en del lakking de siste årene. Pleier å bruke en 3M maske for å beskytte de kjære lungene mine :) Men er i den senere tid blitt fortalt at isocyanater som finnes i 2k lakken ikke blir stoppet i filteret i ordinære masker. Og denne er visst alt annet en bra å puste inn. Den er jo i tillegg luktfri, slik at man ikke merker den. Har lest en del på utenlandske nett-forum, og der er de jo helt hysteriske når det gjelder dette. Vil helst slippe å ende opp med astma eller det som verre er... Noen som vet hvor mye man må ut med for en slik helmaske? En sånn med lufttilførsel, og eventuelt hvor den kan skaffes? Er på jakt etter en billigst mulig en med lufttilførsel... Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 prøv disse 2: Hamar Bilpleies hjemmesider på Internett!! Norbond AS - Startsiden de har masker for mellom 2 og 8000,- wurth tar 10.000 og oppover... Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Flott. Skal ta en telefon til de... Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg