Gå til innhold

Billigst pris på nye dekk + avbalansering og omlegging

Ranger emnet

majuz

Anbefalte innlegg

Morgen, må ha nye dekk til bilen jeg har kjøpt.

Og det jeg lurte på var hvor det var billigst dekk, hørt godt om interdekk.no

Og ang omlegging/avbalansering, hvor er det billigst? dekkvarehuset på storo eller er det noen andre som gjør det billigere?

Mye vil det komme på sånn ca? =)

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen, må ha nye dekk til bilen jeg har kjøpt.

Og det jeg lurte på var hvor det var billigst dekk, hørt godt om interdekk.no

Og ang omlegging/avbalansering, hvor er det billigst? dekkvarehuset på storo eller er det noen andre som gjør det billigere?

Mye vil det komme på sånn ca? =)

uten å vite dim. er det ikke lett å gi pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å vite dim. er det ikke lett å gi pris..

Tenkte litt generelt jeg tho =)

Men dim er 235 40 18

Syntes nettsiden til sharif burde bli ferdig snart...babyhmm?

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif er vell billigst, menneh... ja...

Har du sjekka med Megahjul? Holder til på Økern og på Kalbakken.

Megahjul - Forsiden

Var innom megahjul i går jeg, så dem hadde "kjøp 4 betal for 2", detta må være billig tenkte jeg.. så gikk jeg inn å spørte om de billigste dekkene dem hadde, da kommer mannen bak kassa med en pris på 9000,-( for to (2) stk) norsk kroner, da koster dem til vanelig 18000 for 4stk dekk, av den billigste typen dem hadde.. da gikk jeg,,

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. NanKang er nok et eget merke, produsert av NanKang Rubber Tire Corp. i Taiwan og Kina. Første dekkene kom på markedet i 1963.

Yokohama Corp. er vel som kjent japansk konsern.

Pantera

Jeg har hørt det av mange dekk butikker at det er det og har lest det på nettet.

Se feks likheten på logoen dems da.

Logo_Lille.jpg

yokohama_logo.gif

de kan jo være registrert som to helt forskjellige selskaper og holde til forskjellige plasser. Yokohama er jo kjent for god kvalitet og vil ikke ha sitt navn på Nankang produkter da de dekkene ikke leverer opp til dems høye krav og er som kjent billigere å produsere dekk i Kina enn Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det av mange dekk butikker at det er det og har lest det på nettet.

Se feks likheten på logoen dems da.

Logo_Lille.jpg

yokohama_logo.gif

de kan jo være registrert som to helt forskjellige selskaper og holde til forskjellige plasser. Yokohama er jo kjent for god kvalitet og vil ikke ha sitt navn på Nankang produkter da de dekkene ikke leverer opp til dems høye krav og er som kjent billigere å produsere dekk i Kina enn Japan.

Vel, jeg fant informasjonen på de 2 konserners egne web-sider, så jeg går utifra at den infoen stemmer.

Men det er ikke Toyo du mener da? Fant følgende på web-sidene til Yokohama:

Only two years later, Yokohama doubles the size of its Fullerton warehouse to 450,000 square feet. This same year, Yokohama enters into a heavy truck tire manufacturing joint venture with General Tire and Toyo Tire. The company, GTY Tire, is located in Mt. Vernon, IL.

pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg fant informasjonen på de 2 konserners egne web-sider, så jeg går utifra at den infoen stemmer.

Men det er ikke Toyo du mener da? Fant følgende på web-sidene til Yokohama:

Only two years later, Yokohama doubles the size of its Fullerton warehouse to 450,000 square feet. This same year, Yokohama enters into a heavy truck tire manufacturing joint venture with General Tire and Toyo Tire. The company, GTY Tire, is located in Mt. Vernon, IL.

pantera

Det er mye mulig at jeg kan ta feil, men synes logoene dems er mistenkelig like, skulle tru yokohama ville gjort noe som feks et søksmål hvis et annet dekk firma som de ikke hadde noe med hadde en så lik logo. og har også hørt det fra noen dekk butikker men kan jo såklart være tull. mye mulig at nankang bare et en kina merke som vil at folk skal tru de har noe med yokohama å gjøre og har ganske lik logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider