phax. Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hoi, driver å vurderer ny bil og har da tittet litt på Astra, typisk 1.6/1.8 sport, 1999-2001 mod, er det noe spesiellt jeg bør være obs på her, noen kjente svakheter med disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Faktisk svært lite, de som jobber med service på Opel kaller Astra G'en for de som krever minst vedlikehold og som de finner minst feil på. Personlig har jeg eid min i 2 år snart og ikke hatt noen større overraskelser untatt clutchbytte. Bilen har vært demobil for Opel i Drammen i en lengre periode så det kan være årsaken. Har ikke hørt om clutchproblemer på andre Astra G. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 styrekuler og opphengskuler var vertfall svakheter Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Og ikke minst bremseklossene bak. De varer f... ikke lenge...bytter for tredje gang jeg nå på under ett år.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Høres ut som du har en feil. Jeg har bytta da bilen var nyinnkjøpt og det er to år siden. Har belegg igjen i massevis, etter ca 25.000 km Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Men du har jo Bertone Coupè :P De sier det opppe på Widding at dette er normalt på denne modellen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ah... Er det skiver bak på alle modeller forresten? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Det er jeg ikke sikker på...Er det på min hveffall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 1.6 literen bruker en del olje... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Holden] Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjøpe dokkar opc sine bremser i stedenfor de tåler en del mer enn de normale opel bremsene genesrelt. men det kan høres ut som du ahr ett problem på din siden du har skiftet så ofte, få det undersølt først hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg