Audisb4 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hei,Noen som har peiling på kor man kan få kjøpt plasmaskiver uten s2 logo? og montasje av de,hvordan montere temp og tank uten og dra ut nålene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 astina.dk - make your car different (astina.dk - make your car different -> Audi -> Audi 80) ..På de fleste af vores kits monteres skiverne UDEN at skulle afmontere nålene fra instrumenteringen. / På de fleste av våres kit monteres skivene UTEN å demontere nålene fra instrumentet. Denne følger med bruksanvisning og passer til Audi 80 B3, årgang 1984-1991 - 260 km/t & 7000 omdr. ----------------- Ellers så har T&W Shop (T&W Shop / T&W Shop) T&W Shop - Audi Disse er helt like de som ligger på Astina.dk men uten S2 logoen. Det følger visst ikke med bruksanvisnig til disse men har sett flere tråder ang. plasmaskiver her på Audi forumet så hvis du søker så kan du være heldig å få med deg et par tips hvordan du skal montere dem Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Bestilte fra astina og når jeg monterte de så tok jeg ut nålene,etter det ble det heelt bananas:S,men ingen som har montert disse uten og demontere nålene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 tok ut nålene selv,det gikk ikke så bra,speedometeret slutta å virke. men var heldig å kom over komplett instrumentpanel i tyskland,som kom fra samme type bil,og samme type motor,som det må gjøre for å virke 100%. så jeg skal ikke montere plasma skiver på det nye instrumentpanelet:) Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 har ett bytt brukt instrumentpanel på vei i posten fra tyskland no:P så tviler på at eg skal montere plasmaskiver:Phttp://www.bilforumet.no/images/icons/icon7.gif Smile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 regner med at instrumentpanelet kommer fra samme type bil,samme motor,og om det er fra quattro eller fwd om du har det,hvis ikke,så vil speedometeret vise endel feil Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er Un4 speedometer som har stått i en fwd 2.0s så får krysse fingrene og håpe på at temp og benz funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Astina.dk har skiver til UN4 meterene :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg