Colli Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Var ute i sommerværet og tok noen bilder av bilen min, slik den er blitt nå. Har fått lakkert bakskjermene, så nå er den nesten god som gull! :) Enjoy! Ny sommer, nye bilder... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 pen bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal space ut bak når jeg får det nye panhardstaget. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Fin bil :) men du må koble baklysan dine rett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bilen ble knall me hvite felger:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Fin bil :) men du må koble baklysan dine rett ;) Ja, kan ikke "bare" ha to lys i nederste rekke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Strøken førti a gitt!:) hvordan har du fått de plast greiene som sitter under fangeren bak såå svarte?! det vil jeg å! hehe Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Steike for noen rå felger;) hehe Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 sweet! dere sier at alle 3 baklyktene må lyse? hva er det siste lysets egentlige fuksjon? er det ikek noe man må droppe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 sweet! dere sier at alle 3 baklyktene må lyse? hva er det siste lysets egentlige fuksjon? er det ikek noe man må droppe da? Det ytterste lyset er tåkelys, som blir styrt fra bryteren til venstre for rattet ditt. Rett ved lysbryteren til hovedlysene. Den pæren er på 21W, samme som bremselysene. Jeg skal se hva jeg får gjort mr. Larsen, må bare bytte pæren til 5W og så er det tut og lys. Takker ellers for fine kommentarer. Ang. fangere og slikt, så finns det mange midler, jeg har brukt svart skokrem på noe + bumper care fra AutoGlym! Skokrem holder faktisk lengst. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg også har brukt bumpercare. Hadde en fanger som fremstod som grå, ble jo go som ny etter litt bumper care. Har du noe lurt å bruke på sidelistene? Mine ser jo nesten gråe ut... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg også har brukt bumpercare. Hadde en fanger som fremstod som grå, ble jo go som ny etter litt bumper care.Har du noe lurt å bruke på sidelistene? Mine ser jo nesten gråe ut... De tynne som går over dørene? Beklager, mine er ikke pene heller. Skokrem funket forsåvidt greit, men det holdt ikke lenge. Måtte nok krype til korset og kjøpe nye. Kan jo hende andre her inne har noen tips? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 lakk listene matt svart.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 lakk listene matt svart.... Hvis vi snakker om samme lister, så er de sannelig ikke lett å lakke! :P Gummi jo. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Snakker om de ganske høye som sitter nederst på dører, ikke sant!? Lot du skokremen tørke ordentlig? Husk at den må trekke inn skikkelig. Hør under bilpleie-forumet om det er noen som har noe for å freshe opp hard plastikk! :) Flere som sitter med mye lurt der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg