xwewit Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Najs 240:) Vært artig og sett denne med helsort grill.Med resten av det svarte på bilen. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Najs 240:)Vært artig og sett denne med helsort grill.Med resten av det svarte på bilen. Hvis noen i Bergensområdet har en liggende, så kan det prøves en dag! :volvsmile Nei, jeg snakker om de tynne listene i gummi som går under ruten. De som er klipset på i alle hullene, som folk ofte sveiser og sparkler igjen. De nede på dørene, 86-> listene er lette å få fine og svarte, men ikke de øverste. Akkurat nå har bilen fått lakkrens, polering, og straks lakkforsegling! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hvis noen i Bergensområdet har en liggende, så kan det prøves en dag! :volvsmile Er da bare å lakke din? :P Eventuelt kjøpe en ekstra grill på skroten å lakke, så kan du bytte etter åssen humør du er i. :volvsmile Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det er jo også en mulighet! :) Men huff, det er jo så vanskelig og tidkrevende å bytte grillen på 240. :shake :blah: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det er jo også en mulighet! :) Men huff, det er jo så vanskelig og tidkrevende å bytte grillen på 240. :shake :blah: Ja ekstremt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 De svarte listene midt på døra er bare å lakke. Har gjort det på begge bilene mine. Ta dem av, puss med 800 papir, lakk dem svarte og tut og kjør Holder veldig bra. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_K Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det ytterste lyset er tåkelys, som blir styrt fra bryteren til venstre for rattet ditt. Rett ved lysbryteren til hovedlysene. Den pæren er på 21W, samme som bremselysene. Jeg skal se hva jeg får gjort mr. Larsen, må bare bytte pæren til 5W og så er det tut og lys. Takker ellers for fine kommentarer. Har dere bare 3 stk 5 wattere på hver side bak??? Jeg bruker 4 pærer på kjørelysa i hver baklykt. 3stk 10watt og en stk 4watt i hver lykt. Siter '79 Volvo 244DL, skal bli 254R '84 Volvo 244GLT, blir snart spiker '90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt '93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi '99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Men hvordan List er det du har under fanger'n forann ? veldig pen bil ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har dere bare 3 stk 5 wattere på hver side bak??? Jeg bruker 4 pærer på kjørelysa i hver baklykt. 3stk 10watt og en stk 4watt i hver lykt. Nå har jeg 2x5W og 1x21W slik det er originalt, så jeg vil tro at de andre 3x5W baki der ja! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Men hvordan List er det du har under fanger'n forann ? veldig pen bil ! :) Det er en Renault Lagune-lippe, stod på bilen da jeg kjøpte den. Er mange som syns den er dritstygg og passer ikke inn. For min del kan det bare henge på, bilen ser lavere ut, og jeg syns den er helt ok. Det betyr at jeg ikke gidder å fjerne den! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Oppdatert 1. post med nye bilder. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 deili bil du har:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg