Gå til innhold

Sommerknipsing av 240n min

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Najs 240:)

Vært artig og sett denne med helsort grill.Med resten av det svarte på bilen.

Hvis noen i Bergensområdet har en liggende, så kan det prøves en dag! :volvsmile

Nei, jeg snakker om de tynne listene i gummi som går under ruten. De som er klipset på i alle hullene, som folk ofte sveiser og sparkler igjen. De nede på dørene, 86-> listene er lette å få fine og svarte, men ikke de øverste.

Akkurat nå har bilen fått lakkrens, polering, og straks lakkforsegling! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen i Bergensområdet har en liggende, så kan det prøves en dag! :volvsmile

Er da bare å lakke din? :P Eventuelt kjøpe en ekstra grill på skroten å lakke, så kan du bytte etter åssen humør du er i. :volvsmile

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ytterste lyset er tåkelys, som blir styrt fra bryteren til venstre for rattet ditt. Rett ved lysbryteren til hovedlysene. Den pæren er på 21W, samme som bremselysene. Jeg skal se hva jeg får gjort mr. Larsen, må bare bytte pæren til 5W og så er det tut og lys.

Takker ellers for fine kommentarer.

Har dere bare 3 stk 5 wattere på hver side bak???

Jeg bruker 4 pærer på kjørelysa i hver baklykt. 3stk 10watt og en stk 4watt i hver lykt.

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bare 3 stk 5 wattere på hver side bak???

Jeg bruker 4 pærer på kjørelysa i hver baklykt. 3stk 10watt og en stk 4watt i hver lykt.

Nå har jeg 2x5W og 1x21W slik det er originalt, så jeg vil tro at de andre 3x5W baki der ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan List er det du har under fanger'n forann ?

veldig pen bil ! :)

Det er en Renault Lagune-lippe, stod på bilen da jeg kjøpte den. Er mange som syns den er dritstygg og passer ikke inn. For min del kan det bare henge på, bilen ser lavere ut, og jeg syns den er helt ok. Det betyr at jeg ikke gidder å fjerne den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...