theopelking Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 heey jeg tenke jeg skulle av me fjærbeine frem på min vento her en dag å fikse noe div,men lurer på en par ting=),den skruven på toppen av fjærbeinet inni motorromet,skal denj av først,så skruve av stag å div?lurer også på om noen som har noen fremfjærer som senker mer enj 40mm å selge meg?trenger ikke papir el noe på dem,har ikke noe å si om dem er slitt,bare dem er røde, Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg tok av de nedre boltene først. Vet ikke om det har noe å si hvor man tar av først. Jeg fulgte bare det som sto i haynes'en.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 yes spiller kansje ikke noe spezz rolle,men må av me denj denj store bolten oppe i motorrommet jah? spretter ikke fjæra opp da nei? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Du kan trykt skru av den store mutteren i motorrommet det er ein til under som holder fjera på plass, har gjort dette mange ganger selv. Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 kjket å vite=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 va av me dhjulet idag,ser det er 2 bolter som trengs av for å få av fjærbeinet så skruven oppå der inni motorromeet stemmer dette? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ja det stemmer.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 lett system gitt=) ikke som på opel detta hehe=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 noen som har prøvd såkalte senkeskåler på sine ventoer her? eller andree biler da? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 senkeskåler funker fint eg hadde det på min før eg fekk justerbart, bilen blir fra 1-1,5 cm lavere Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvor får man tak i senkeskåler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2163&cat=140 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 senkeskåler funker fint eg hadde det på min før eg fekk justerbart, bilen blir fra 1-1,5 cm lavere har duh disse enda? evnt selge til meg? hehe,eller hvor handla duh dine? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2163&cat=140 vet duh eller noen andre her hvor dem selger sånne,utenom denj linken duh sende her? va endel ventetid der shuu=),sku hatt litt raskere Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 har duh disse enda? evnt selge til meg? hehe,eller hvor handla duh dine? Eg lånte de av ein kompis så eg har de desverre ikke lenger. men eg trur han kjøpte de på. garviks autospar Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg