leepriest Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kanskje ikke så veldig spesiell bil, men den var fin, og blondinen som kjørte bilen var ikke så ille hun heller. Cab'en foran blekner liksom litt i forhold. Litt crappy kvalitet, da bildet er tatt med mob, og det er "croppa" i ettertid. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 hu frøkna dær bor rundt nardo en plass :) møte a ofte ved nardosenteret! fet bil!! å ja hu dama e slettes ikke dum hu heller :):):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Sinnsykt rå bil! Den hvite der altså :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 En slik er faktisk en av min drømmebiler.Sykt rå! Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 En slik er faktisk en av min drømmebiler.Sykt rå! du er ikke den eneste..jeg har også lyst på en:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg