oddeee Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hva bruker dere å gjøre med den STORE kanten som går inn i hjulbuen på 940n bak... Har fått på 19 tommere nå og d subber litt... er ikke mye som skal til.. har tatt ut plastskjermene... Hva er best... sage vekk kanten eller brette den opp? Evt hvordan? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 sag hvis du vil ha rust Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Akkurat d som er :( D vil jeg seff ikke ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 valser du så risikerer du sprekk i lakk og galv og du er like langt. valseverktøy kan du finne på f.eks ebay Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 har det på Gasolin, Spesialverktøy for entusiaster også, men husker ikke prisen. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hva bruker dere å gjøre med den STORE kanten som går inn i hjulbuen på 940n bak...Har fått på 19 tommere nå og d subber litt... er ikke mye som skal til.. har tatt ut plastskjermene... Hva er best... sage vekk kanten eller brette den opp? Evt hvordan? :) jeg kontaktet han som har den sida http://www.valsepesialisten.no gikk helt fint på min bil. ble ikke noe sprekker i lakk heller! Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Gjør jo ingenting om du sager.. Må bare huske på å beskytte det åpne stålet! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Galvaniseringa er alerede ødelagt etter bytte av hele bakskjermen. (fra døra og helt bak til bakplata) hva bør d behandles med da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Går nok dårlig å valse oppi der. Hadde samme problem på min. Jeg kappa et snitt langs den "bulken" der, og banka det hele fint til. Så klina jeg på MYE av noe sånn rustbeskyttende maling, og så masse understellsmasse utapå der igjen. Rusta kommer sikkert om noen år men hva gjør man ikke for skjønnheten. ;) Har ikke no problemer med subbing nå. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg