Ayapuri Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Skal ha Grillspoiler til bilen etterhvert.lurer da på en liten ting som dere Jetta gutta sikkert har litt peiling på. Jeg har en Golf 2 med Jetta front. Kan jeg da sette på en Grillspoiler til Golf? eller er det en egen Grillspoiler for Jetta'er? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Mener å huske fra mine Golf II glansdager at den jeg hadde, og den en kamerat av meg hadde på en Jetta var helt lik. Jeg hadde da selvfølgelig enkle lykter på Golf'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 De er akkurat like så lenge det ikke er list til Golf II MED 4 lykter... Don T :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 ok..takker og bukker! :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg