Revolvo Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 hellu. som tråden sier... skal du jobbe/lærling, sommerjobb eller reise? evt. hvor og hva skal du jobbe med?;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 blir nok jobb:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jobb her og.. sommerjobb på et skipsverfts ting sak.. Aibel. ender nok opp med rydding, maling, og lignende, men tjener jo penger :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 høres bra ut;) sommerjobb på meg og. legger isolasjonsrør som er ganske greit med de rette folka og ikke for å skryte, men tjener 135 kr/t:) slå den. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal ha sommerjobb på Opel der jeg begynner som lærling til høsten. Regner med det kommer inn litt penger der:) Skal også på ferie til Tyskland, Sverige, Danmark og Gatebil Rudskogen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal på ferie til Østlandet fra Onsdag til Lørdag, så har jeg fri litt over en uke til før jeg fortsetter å arbeide. (Lærling) Etter et par uker må jeg kanskje ta fellesferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Må skaffe meg en sommerjobb... Skru volvo koster penger, og det er akkurat det jeg har planer om å bruke ferien på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Sitte på rumpa og vente på høsten. Også skal jeg 1 uke til sverige sammen med en del kompiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Vente på høsten? Skjer det noe spennende da a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jøss, ingen tøffinger har sagt at de skal drekke? Jeg skal; drekke, pule, spy og sloss! Nei, fra spøk til revolver.. Blir nok mest jobbing.. Begynner som lærling i snekkerfirma i morra, blir nok litt flying med venner og kjæreste også:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 ... og ikke for å skryte, men tjener 135 kr/t:) slå den. Jeg skal ha sommerjobb på Tine, tjener 143 kroner timen, slo den jeg:P Og jeg starter 4 om mårran så får 50% eller 100% to første timene, kommer an på hvor mye jeg velger å jobbe om dagen;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Blir jobb her og. Får lønnsforhøyelse snart:D åsså bytte motor i passaten. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jobbe! Ferdig med førstegangstjenesten da, så får jeg plutselig mere penger og skal investere i en b230fk motor med tilhørende! Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Skal gjøre minst mulig på mest mulig tid... Det blir EM Rallycross i Höljes, Sverige 29.06-01.07. Også blir det vel ei uke på Sørlandet slik at jeg får med meg VM-runde Offshore båtrace... Utenom det...ingen planer. Syns det er godt å ta sommern som den kommer. Hater å måtte stresse rundt hit og dit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg skal nok jobbe, er Greenkeeper på golfbana her jeg bor. Har 2 ukers ferie og da skal jeg nok bare slappe av med dama, sønnen, familie og bilen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg