-cardudde- Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Skal nyte sommeren som det er den siste, som jeg alltid gjør. Blir England i 2 uker med bil, også en tur til Canada i 3-4 uker. Ellers blir det vel å være hjemme og slappe av med venner! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 blir nok montering av turbo, gjøre ferdig styling og lakkere bilen satser eg på.. viss pengene strekker til. men først blir det festival i nyoppusset campingvogn, hehe :camper: vist den blir ferdig vel å merke Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 jobbe(lærling) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 skal ikke noe annet enn å skru bil.. og når helgen kommer er det bilcross over alt landet..hehe.. kjørt 7 løp allerede i 2007 neste er aremark;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Layn in da sun n smokin ghanjei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 sommerjobb.. håpe på å tjene 17k ca.. så blir det bil:D også kjøre ned til danmark. med dama, mamma, søstra og typen hennes:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 ordentlig harry sydenferie:D..og jobbe ooog tilbringe mye tid i camaroen:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Starta i ny jobb i februar, så har ikke noe betalt ferie så da blir det vel ikke mye til ferie på meg, en liten tur til danmark og litt små ting... Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 jobbe, drekke, biltreff, å skru bil, Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Muligens turbokonvertere en gammel 240 som skal brukes til usnill kjøring til vinteren. Fikk ikke sommerjobb i år... :/ Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Grille, bade, være ute i båten og kose meg!! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 får 2 uker ferie fra og med st.hans.. så da blir det liten tur til bergen og muligens mekke ny tattis! fårhåpentlig "ny" bil og.. om alt går som det skal.. så erre tilbake til jobb igjen.. og country festivalen må oppleves.. seljord seff! hehe utenom det blir det vel litt helge fylla i ny og ne, og om det blir ny bil i bergen, så blir det myyyyye kjøring! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg skal ha sommerjobb på Tine, tjener 143 kroner timen, slo den jeg:P Og jeg starter 4 om mårran så får 50% eller 100% to første timene, kommer an på hvor mye jeg velger å jobbe om dagen;) men så er du over 18 og da rekner jeg med;) stå opp 4 om morningen!! d må da være et rent helvette..hehe;) må bare få med at jeg seff skal på gatebil i sommer! Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 men så er du over 18 og da rekner jeg med;) stå opp 4 om morningen!! d må da være et rent helvette..hehe;) må bare få med at jeg seff skal på gatebil i sommer! blir så og si det samme om jeg skulle stått opp 4 eller 6.. :P stå opp tidlig er slit uansett.. :) jo før man er oppe, jo tidligere er man ferdig om dagen :D nå står jeg opp 6, begynner jobb 7 og slutter kl 15. det skal jeg fortsette med i sommer.. dvs jobbing på meg :) men må det om jeg skal fortsette å kjøre bil i sommer :o ellers blir det sikkert masse farting :) og btw, blir antakelig gatebil på meg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Først og fremst SLAPPE AV! Bade..spille volleyball, spise masse is, grillmat osv osv.. Jobbe om dagen (elektrikker lærling).. Masse kjøreturer om kveldene..Ferie til Hellas i to uker.. Gatebil =D Denna sommern kommer til å bli kooos! :D Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg