drunkenPETE Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 min sommer: jobbing, arendal tur, svenske tur og trysil tur nå til helgen! åsså skal jeg ta mest mulig bilder av hu-kjønn med minst mulig klær på kroppen og ta bilder av den feite bilen din?! :) blir bra;) for å si litt om jobben min, så er det -23 grader der;) hehe *fryselager*! jobber i bare shortsen under termodressen nå om sommer'n;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Kjøpe meg boble:) Åhh sweet, gleder meg allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Bare chille :D Går på skole og har 8 uker ferie til å jobbe litt, være på sjøen, en uke i Hellas, og en ukes tid i seteren :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markhus Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Kommer først å fremst ta meg en tur til Oslo for å gå på Metallica-konsert:partyon:, så blir del for det meste jobbing og kanskje en liten biltur over svenskegrensen..:cheers: Siter 1994 Audi 100 2.6 E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hühü, blir ferdig på videregående nå jeg, så tar litt ferie, gitt.. Har søkt jobb på et par steder, men de vil ikke ha meg så får bare fortsette å søke^^ Skal da få montert basskasse o.a. iløpet av ferien også.. hytteturer er obligatorisk! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Skal stort sett bare jobbe som selger på living! Ellers skal jeg en uke til rhodos med dama, og en liten tur til køben med hun før jeg flytter etter sommern :) Får håpe på masse pent vær! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 før jeg flytter etter sommern :) Får ikke lov te å flytte da :D hehe! Min sommer : Jobbe, jobbe, jobbe... èn uke med fyll i Løkken, èn uke eller fler i Bergen. Og så er det jo seff biltreff :D Og masse foto!! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Begynner som lærling 25. Juni. Ellers blir det mykje bil skruing. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Skal jobbe:) Kosmetisk klargjører på Møller:D håper jeg får polere og prøve nye Audi A5<3:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Nja, skal jobba ett par dager i veka på bensinstasjon, og på fredag blir det Sverige tur:) Begynner som lærling i slutten av juli/begynnelsen av august;) Ellers blir det nok ein tur på Gatebiltreff på Rudskogen og en del drikking:D Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg begynner som lærling på ett bussværksted. så jeg skal jobbe i sommer, uten om en uke da jeg drar på hytta. ellers blir det bare biltreff i helgen rundt om i landet. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg skal 4 uker på hytta :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 quart,metallica konsert, sverige/gatebil rudskogen,og sikkert masse annet sprell:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ble ferdig med skole i går. så fram til høsten blir det slik: mandag: jobbe tirsdag: jobbe onsdag: jobbe torsdag: jobbe å glede seg til helga fredag: jobbe / fylla lørdag: fylla! søndag: slappe av og om å om igjen.. fy faen blir så digg!!!! Så til felles ferien blir det bare masse festing... og bruke masse $$$$. masse sol,grilling,pils,handle bil å sånt og.. Og til høsten blir jeg lærling!:D Murer! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jau, denne sommeren skal bli varm og god håper jeg! ;) Skal vel jobbe en del da, som ikt lærling.. Også blir det vel deltidsjobb nå og da i sommer.. 180-200kr timen.. slå den! =p Ellers, så blir det bading, fyll, grilling, sjøen, stranda, vg lista topp20, hove festivalen, roskilde festivalen.. Og kanskje en uke i syden, men får se hva som skjer ;) ;) Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg