Tombra Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 En kompis av meg sitter på Støren (5 mil sør for trondheim)og hører hva som foregår inne i sentrum av Trondheim :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Sitter å hører på hva som skjer i Ozlowww nå ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Oslo sin ligger også ute på nettet som live-radio veit jeg ;) Lurer litt på om jeg har sett for bergen og trondheim og! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Minner dere bare på at det er ulovlig å ha med seg og høre på scanner i bil.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Kunne ikke falt meg inn ;) Er det lov å høre på hjemme da?? Trodde ikke det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Oslo sin ligger også ute på nettet som live-radio veit jeg ;)Lurer litt på om jeg har sett for bergen og trondheim og! :D Kjeltring.com Gå på politiradio, og velg der. Ligger som playlistfil, så windows mediaplayer funker ikke (ihvertfall ikke på jobben). Funker bla i winamp... Usikker på om andre enn Oslo fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hva med og kjøre som folk? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Minner dere bare på at det er ulovlig å ha med seg og høre på scanner i bil.. ikke noe mere ulovlig enn å sette på en sang på mobilen og legge den fra seg på dashbordet. eller en gps navigator, for den saks skyld. Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 ikke noe mere ulovlig enn å sette på en sang på mobilen og legge den fra seg på dashbordet.eller en gps navigator, for den saks skyld. Uten å være sikker mener jeg at det er lov å ha politiradio og høre på hjemme (innendørs), men ikke lov å ha eller høre på i bil. For at folk ikke skal oppsøke åsteder eller no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Poleti radio er lovlig, men du har ikkje lov og bruke det du hører, foreksempel, du kjøre i 130 i ei 80 sone, har ikkje på deg belte, du hører det er kontroll rett forran deg, du har på deg belte og slakka ned til 80, det er ulovlig. Slik fungera det teoretisk, men ikkje praktisk.. :) og det er ikkje lov og montere i bil, vist du har en hånd radio og kobla strøm på den, så har du montert den, eller kobla på ei fast montert antenne. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 hva med og kjøre som folk? hva om vi vil være nr1 på åstedet?:P tror bilforumet er en gjeng wannabesheriffer jeg (A) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 du har ikkje lov og bruke det du hører, foreksempel, du kjøre i 130 i ei 80 sone, har ikkje på deg belte, du hører det er kontroll rett forran deg, du har på deg belte og slakka ned til 80, det er ulovlig. HAHAHAHAHAHAHAHA Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Det er lov å ha og høre på politiradio hjemme eller andre steder, men det er ikke lov å ha den med seg i kjøretøy. For dere som har sett serien som heter " Politiet " som gikk på tvnorge en stund tilbake, så prater dem om dette i starten av en episode. Er ei jente som ringer inn og spør om det er lov å ha, og får som svar at det er lov å ha og høre på hjemme, men ikke i kjøretøy, så nå kan hun sitte å høre på han hele dagen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 HAHAHAHAHAHAHAHA er slik det fungera, :P som ett gott eksempel..:morph: Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg