Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer med at folk ikke kan si hva de gir for bila sine a?

Alt utstyr på den, var det skinn cruisecontroll osv?

Få over 24v'n så har du drifting bil.. klarer 2 gir på tørra.. ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA,

Omegan er dele bil til senatoren, 24v skal oppi der, og alt annet god saker jeg finner på 3000, jeg glemte kansje og nevne dette? Bilen fikk jeg prutet fra 15 tusen til dem magiske summen på 7500 kr, noe som er råbilligt når denne omega 3000 har alt av utstyr , alt fungerer, Pluss at den har den råsterke 24v 3.0 som går mye bedre en den slappe 3.0 12v etter min mening.

Det jeg har gjort i dag

Har byttet over 3000lyktene med orginale 1000m innebygt over til senatoren,

Stabstaget til tårna foran har jeg skrudd av,

ECU til ABS har jeg byttet over til senatoren ( FORTSATT ikke ABS bremser!prøve og bytte abs sentralen også da, etter det veit jeg ikke mere!

Og så har jeg demontert , kjørecomputern

Digitale instrumentpanelet og noen små ting til,

Så har fått skrudd litt i dag.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy F... hvor billig den 3000e'n var da, heldig med den, er på jakt etter 24v til min senator og, du får si fra om du finner eller vet om en billig 3 liter 24v eller komplett bil da :P hehe vil vell ikke selge den R28 kassa di billig til meg vell (A) :P

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA,

Omegan er dele bil til senatoren, 24v skal oppi der, og alt annet god saker jeg finner på 3000, jeg glemte kansje og nevne dette? Bilen fikk jeg prutet fra 15 tusen til dem magiske summen på 7500 kr, noe som er råbilligt når denne omega 3000 har alt av utstyr , alt fungerer, Pluss at den har den råsterke 24v 3.0 som går mye bedre en den slappe 3.0 12v etter min mening.

Det jeg har gjort i dag

Har byttet over 3000lyktene med orginale 1000m innebygt over til senatoren,

Stabstaget til tårna foran har jeg skrudd av,

ECU til ABS har jeg byttet over til senatoren ( FORTSATT ikke ABS bremser!prøve og bytte abs sentralen også da, etter det veit jeg ikke mere!

Og så har jeg demontert , kjørecomputern

Digitale instrumentpanelet og noen små ting til,

Så har fått skrudd litt i dag.

Nå har ikke jeg vært med noen 24V på tur, men jeg vet så mye som at det koster å være kar, og at det er myyyyyye mer feil med 24V toppen og løfterne enn 12V'en.

Men du skrur vell bare over no fra en av bilene så er det fiks igjen uansett.

Hvis du skal kvitte deg med vinduesheisene på Omegan(såfremt de faktisk er elektriske noe jeg regner med siden du sier alt utstyr) så send meg en PM med pris og helst ett par tips til hvordan de skal monteres.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy F... hvor billig den 3000e'n var da, heldig med den, er på jakt etter 24v til min senator og, du får si fra om du finner eller vet om en billig 3 liter 24v eller komplett bil da :P hehe vil vell ikke selge den R28 kassa di billig til meg vell (A) :P

Jeg gjorde et kjempe kupp, det var også derfor jeg la meg på hjul for å få kjøpt den før noen andre også, motor maler som en katt,Var jo bare den jeg skulle ha, det andre var jo bare bonus hehe ;)

r28 kassa blir her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg vært med noen 24V på tur, men jeg vet så mye som at det koster å være kar, og at det er myyyyyye mer feil med 24V toppen og løfterne enn 12V'en.

Men du skrur vell bare over no fra en av bilene så er det fiks igjen uansett.

Hvis du skal kvitte deg med vinduesheisene på Omegan(såfremt de faktisk er elektriske noe jeg regner med siden du sier alt utstyr) så send meg en PM med pris og helst ett par tips til hvordan de skal monteres.

Ja har hørt det er litt feil med toppene på disse motorene, men skit dau min motor maler som en katt og har bare gått 150 tusen såvidt kjørt inn ;)

Ingen av mine el- vinduer funker i senatoren så blir vel dele plukking fra omega a. men kan gi beskjed hvis den selges i deler, følg med da vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke merka noe spesiell feil med toppen til 24v'n.. Men med manuellkasse går den rimelig bra for å si det sånn! Iforhold til automat!

Topppakninga røyk på 305 000km.. Uten om det funker den helt gull..

Orginal diff.brems og 18" går fint i 2 gir på tørr asfalt ;)

kimburn-1.jpg

Så gled deg til du får i 24v'n :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider