Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

man jo aldrig finne på og gå ut før man er hamra drita :) sparer penger på sånt :disco

Fikk bytta abs sentralen på senatoren i dag, Så da er hele bremsesystemet byttet, har jeg ikke abs bremser nå. skjønner jeg absolut igen verdens ting. takker for den lille help jeg fikk holt ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk luftet nå. Og kjørt en tur,

Ja,, bremser hvertfall likt på alle hjula igjen diiig det, men abs har jeg ikke fortsatt. ? hmm kan det ha noe med at abs lampa er tatt ut av displayet? Har byttet hele bremsesystemet nå! Eneste jeg ikke har byttet er abs følere, men sett over de, ser bra ut de. sitter hvor de skal sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun prosjekt du har gåanes hær jo.. =)

Har selv en Omega 3.0 24v me runde hjulbuer bak jeg tenkte jeg skulle begynne å bruke penger på =)

Arti å få litt ide'er som hær.. =)

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk luftet nå. Og kjørt en tur,

Ja,, bremser hvertfall likt på alle hjula igjen diiig det, men abs har jeg ikke fortsatt. ? hmm kan det ha noe med at abs lampa er tatt ut av displayet? Har byttet hele bremsesystemet nå! Eneste jeg ikke har byttet er abs følere, men sett over de, ser bra ut de. sitter hvor de skal sitte.

sett i pæra og se om den lyser da vel? hvis den lyser så er det jo noe galt med ABS og da er det jo ikke noe rart at ABS`n ikke fungerer.. hehe

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun prosjekt du har gåanes hær jo.. =)

Har selv en Omega 3.0 24v me runde hjulbuer bak jeg tenkte jeg skulle begynne å bruke penger på =)

Arti å få litt ide'er som hær.. =)

takk :) ja kast penga i dass hehe ;)

Bilder av omegan din?

sett i pæra og se om den lyser da vel? hvis den lyser så er det jo noe galt med ABS og da er det jo ikke noe rart at ABS`n ikke fungerer.. hehe

Ja..... nå er det litt jobb og ta ut instrumentpanelet og jeg er mega lat når jeg er fylleskjælven og fylle bæsjen presser på :)

Hvis også en av sensorene på hjula er gått i stykker, eller er fulle av dritt på magnetene så stenger systemet seg av. Og ABS lampa burde begynne å lyse :)

Fant dere røret i garasjen min?

Har vasket og renset sensorene. men who cares about ABS bremser, Bremsene funker som faen nå!! diiiig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh halla tøffen ute å briefer i det fine været idag ell?? jeg tenkte jeg skulle ut en liten tur om ikke så jævla lenge :D

hehe nei sitter nok fyllesjuk og jævligt hjemme :( var ute i stad med den :)

Digg det ja:)

Nå er det ikke lenge til jeg dimmer og da blir det nye sommer dekk på könig felgene;)

soon as i get home;)

digg det :) bra, kjøp fra dekkonline da. billig og bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sån ble masterpumpe og bremsekraft forsterker tilslutt.

50a713d99bea032b99b4bd0549f02477.jpg

31c3c5890853b719f456930fd0a66098.jpg

Vurder sterkt og kjøpe felger nå eller sende bilen til lakk, pga får jo ikke tak i Lotus breddinga noe steder :( Så har lyst og kast bort ferie penga på en liten ferie og litt godis til gamle senatoren. Som ser litt stuslig ut for tiden kan man mildt si..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnte og få hjerne og ledningsnett til c30se i dag, noe som viste seg og ikke bli alt for gøy. ledningen som går til hjernen, går faen ikke ut av det lille høet som de skal ut, seff er den en stor ekstra hylse med kabler som henger på den som også skal gjennom det hølet. Noen tips??? har liksom ikke lyst og dra så jvæligt i det.

fb9e5cc68258a30063023bc8386a3c47.jpg?ts=1210711053

b5bee84443ba187eaed8e414a159846a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider