Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Jamen E85 e bra da, skulle hatt da fleire plassa :-(

Ta skilti???

Denne skulle vært på EU godkjenning nå. Så blir begjær avskilta snart, og dessuten orker jeg ikke og betale forsikring og årsavgift på 2 biler lengre. Og har funnet litt farligt rust i tårna. så kan være ar den til og med høgges. Og sparer på alle god delene og kjøper et rustfri karroseri?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var nok meg ja :) hehe Bilen ser jo helt jævlig ut om dagen, er kjempe flau og kjøre rundt med den, bråker som faen, sveise sperre bak, og er lav så skraper eksos på hver dump og skrangler i eksosen, uff uff

Sånn det skal værra det sæther;) Blir det ikke`no banebil prosjekt på deg a snart?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skulle vært på EU godkjenning nå. Så blir begjær avskilta snart, og dessuten orker jeg ikke og betale forsikring og årsavgift på 2 biler lengre. Og har funnet litt farligt rust i tårna. så kan være ar den til og med høgges. Og sparer på alle god delene og kjøper et rustfri karroseri?

Det bør du gjere, den er jo sjukt rå da!!! Må få den ferdig!!!!

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bilen din sent igår(nærheten av høybråten) og ja, jeg er enig i at bilen din ser bittelitt sliten ut

Men med senk og feite hjul hadde den blitt drit tøff;)

tro meg den er sliten, tårna foran har nesten kollapsa pga rust, går nok på høggern denna. sitter jo KW variant 2 på den :)

litt synd egentligt, hadde ikke planer og "gi" opp dette prosjektet, men når den har så ille kreft, gidder jeg ikke kaste mere penger i et så rusten karroseri, så får vel finne et nytt bra karroseri, og Plukke grom delene fra denna :)

hehe artig tur vi hadde når jeg skulle på jobb da tøffen :P nå kan

du "skryte" av at du har kjørt fra v6 sierra med 4x4:P

Det var deg ja! :) var v6 i den ja hehe :) du skulle lagt deg inn så jeg kunne kommet forbi. :) moohaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da bestemt meg for og ikke høgge den og sveise den og få den fast og fin i fisken. Men uansett så får den litt bredere snart, og 24v går til omega b min, så blir bare en 12v 3.0 i denne , men turbo hadde vært gøy :)

Og den blir malt med hvit inni, og lakkert uten på med hvit lastebil lakk.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...