Gå til innhold

Har lakket en banebil å en utstillingsbil:..;)

Ranger emnet

esmyr

Anbefalte innlegg

Har lakket en banebil som skal på Sommertreffet 8Juni:)Det er bare bengalakk å første gang jeg lakker en hel bil så er fornøyd.Hva syns folket til å være førsteganglakker..hehe

SSA51445.jpg

SSA51444.jpg

SSA51443.jpg

SSA51442.jpg

SSA51441.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult:)

Trodde du skulle bruke R2`en på bane Espen?:)

Har forresten fått slengt litt lakk og senk på min egen;)

Joda...jeg skal bruke golfen:)Det er bare jeg så gjorde en tjeneste for en kompis.

Supert:)Klar til banen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det. :) Noen specs på bilen og motor?

Takker:)Nybegynnerflaks...hehe

Totalribbet,senket 40mm,justerbare koni rundt om å en orginal 2,3 foreløbi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg jo bra ut dette, men litt slurv med opptapingen her og der såg det ut til !?

Takker:)Det er ikke jeg så har maskert eller pusset den ned så det kunne vært gjort bedre men bilen blir bare et leketøy så eiern er ikke så nøye på det som jeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lakket stylingen på denne bile:)Ble fornøyd til å være første gang med vannbasert lakk.

SSA51452.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut:)

Sånn ellers hadde det blitt 1000ganger bedre med sort netting:)

ja ble ikke så ille:)Ja sant men han ville ha den fargen så da gadd e ikke å diskuter...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det benga lakk som er brukt? ble den knall orange eller? hva er lakk koden?

På den oransje ja! Lakk koden er "RAL2009 verkstedorange"..

Ja den ble bra knall men den er veldig så lik som på bildan...men så er det brukt hvit grunning på bilen så den ble bra lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er synd i sammenhengen... er at dere bruker den forbanna BENGALAKKEN...:fucku:

For de bilene delen dere lakker dette på er ØDELAGT....

Skulle bilen overleve stuntene og noe kunne tenkt seg å fikse på bilen en gang siden, så må en slik bil strippes HELT for i dette eksemplet, ALL Orange fargen, før en lakker med skikkelig lakk...

Å de som måtte få noen glupe ideer med å fikse ting under på bilene sine med bengalske lakker...

, vil få en lite overraskelse den dagen de kliner på noe tektyl lignende stoffer....:partyon:

DA er jeg redd det blir litt:anger:

:D

Men lakkingen, jo den ser jo ok ut...

Bare det at det er MYE enklere å lakke med skikkelig lakk... :thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider