Gå til innhold

Carzone Vectra: Opel Vectra B- Prosjekt RSvectra

Ranger emnet

Carzone Vectra

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøft prosjekt du har der. Men er det ei DTM potte (med dobbel stuss)jeg ser der på ene bildet? Hvor har du fått tak i den? og er det bare endepotte eller er det ett effektanlegg? Pris+++

Har leita etter ei slik potte lenge, men er litt usikker på hvor jeg skal handle...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft prosjekt du har der. Men er det ei DTM potte (med dobbel stuss)jeg ser der på ene bildet? Hvor har du fått tak i den? og er det bare endepotte eller er det ett effektanlegg? Pris+++

Har leita etter ei slik potte lenge, men er litt usikker på hvor jeg skal handle...

dtm potte ja. bare stussen desverre. skal bytte til komplett anlegg senere.

kjøpte det brukt av en kammerat og har ingen anelse hvor den er kjøpt. ikke pris heller desverre...

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dobbel dtm :( kjør oval eller to avrunda firkanta stykker. er så myye penere =)

Jeg syns denna her er ganske så rå med den potta.

http://i6.photobucket.com/albums/y226/Gladiatoren/9.jpg

Men har tenkt å gå for runde allikevel pga de hadde ett greit "cat-back" anlegg på mekonomen til en overkommelig pris. En som kaller seg stuffed på forumet som har ei slik http://www.bilforumet.no/vectra/174539-simens-vectra-b.html

Prøver å få bilde av ham etter han har montert, men har vært mindre aktivitet innpå tråden hans i d siste :op:

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har vært stille en stund nå... Var egntlig meningen å selge bilen siden jeg har fått et bra tilbud på en annen bil. Men siden jeg har fått ny jobb lar det seg gjøre å ha begge:0)

Jeg kommer i første omgang til å fortsette å sparkle inn fangerne til jeg er fornøyd med resultatet. og når jeg tar over neste bil(til våren) blir det å rive av skiltene og da har jeg planer om custom bredding og diverse...

Men her er i første omgang bilder av sparkling og grunning av bak fangeren. Ikke ferdig enda, ikke helt fornøyd...

a>

a>

a>

a>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så nå ut om bra utført arbeid så langt ihvertfall :D

Bredding ja. Denne her ser ut til å være photoshop modda da, men noe sånn som det her hadde vært fett å fått til

http://i6.photobucket.com/albums/y226/Gladiatoren/bild-3420.jpg

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så nå ut om bra utført arbeid så langt ihvertfall :D

Bredding ja. Denne her ser ut til å være photoshop modda da, men noe sånn som det her hadde vært fett å fått til

http://i6.photobucket.com/albums/y226/Gladiatoren/bild-3420.jpg

den er fet! fant en nesten identisk en for et år siden på nettet, og ble da totalt forelska! Hadde vært morsomt å fått til det. Får bare se hva mann klarer.... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den va sinnsykt rå. Lure på hvor man kan få tak i slikt og hva det koster... har du peiling, eller er det noe custom greier?

Hvis du sammenligner bildene så ser det ut som det er den bilen du fant der de har modda i photoshop...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster nok litt. men behøver ikke bli så forferdelig dyrt hvis man gjør det meste selv.

Fronten er en vectra i500 front hvis jeg ikke tar feil. ikke vanskelig å få tak i som kopi. Bakfangern er den den samme som min. bare modifisert. custom bredding og skjørter.

kan faktisk se ut som det er de samme ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du om man kan få tak i ett slikt bredde kit, eller er det custom laget tror du?... Hadde jo no greier på GTC ( german car tuning) men ikke så lett å forstå alt som står og om det følger med slike skjermer...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å titta der nå. Står ikke noe om bredderne så det er nok custom laget. hadde sansen for det kittet dem hadde. ikke var det så sabla dyrt heller... Nå ble jeg handle syk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider