Gå til innhold

Carzone Vectra: Opel Vectra B- Prosjekt RSvectra

Ranger emnet

Carzone Vectra

Anbefalte innlegg

Har sett denne (se link) vectraen her før... kan se ut som det er disse hjulbuene han har brukt for å bredde bilen sin... Men så ikke helt ut som om det var mulig å kjøpe kun hjulbuene heller...

http://www.racedesign24.de/online-shop/index.php?cat=c58_Vectra-B.html&XTCsid=23u8qej796c594ue6jcsvq8727

Eller var buene på linken her enda litt breiere igjen :op:?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den hadde jeg glemt. hadde lyst til å kjøpe dette for en god stund tilbake. men det billigste jeg fant da var 21000,-

Og det ble litt dyrt.

Veit at qualty-autoimport fører dette. jeg får høre med dem når våren nærmer seg :)

kanskje dem selger kunn brederne

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
den hadde jeg glemt. hadde lyst til å kjøpe dette for en god stund tilbake. men det billigste jeg fant da var 21000,-

Og det ble litt dyrt.

Veit at qualty-autoimport fører dette. jeg får høre med dem når våren nærmer seg :)

kanskje dem selger kunn brederne

Ikke for å ødelegge noe drømmer her...men slike kit er et HEEEELVETE å få til bra...MYE jobb...og man kan garantert ikke til å gjøre alt selv, hvis man ikke er biloppretter/lakkerer.... Brukte et slik kit selv på min...for å si det slik, jeg kommer ALDRI til å gjøre det en gang til.

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var redd for det ja. Men nå skal jeg hente ny bil til fredag så da blir nok denne satt på vent. Hente vectra b stasjonsvogn med godkjent c20let :0)

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...