Gå til innhold

Ble mest sannsynlig tatt i fotobok.. Noen spm..

Ranger emnet

Dammed

Anbefalte innlegg

vel hvis du har kjørt mellom rakkestad og sarpsborg forbi rudskogen så vet du åssen det ser ut. Veien er så og si øde, er et par bondegårder ved siden av, ellers er det ingen bebyggelse, ergo aldri noen som går der. Det har vært fint vær nesten en uke, så føre var veldig bra. Og sikten var fenomenal. Helt ærlig så var det ingen og ingenting som kunne komme til fare bortsett fra meg selv.

Vi måtte teste om det var kamera, da tok vi av skilta og jeg dekket til alt under øya. Og jeg kjørte i 90 forbi boksen, og det var midt på natten, og da heller blitset det ikke. Så får håpe det ikke blir noen bot. :)

Bare så det er sagt, kjører fort bare der jeg vet eneste jeg kan treffe er en elg eller lignende, ved bebyggelse, bolig strøk, sentrum osv, så følger jeg farts skilta.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
jaja det var det. Får håpe det er bare skremme reklame, men hvor lang tid tar det før evt bota kommer i postkassa?

Bot og bot fru blom. Du for ta å kjøre en god del de neste ukene, for det kan bli en stund til neste gang, hehe. Men vi får satse det går bra. Speedoet mitt viser 12kmt mer enn det faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får håpe mitt viser også en del feil, slik at jeg bare får evt et forelegg. Men hvordan funker dette når jeg er på "prøvetid" elns? (fikk lappen for 3 uker siden...)

hahahaha, SUCKER, jævlig smart å ligge i 120 i 70 sona 3 uker etter du har fått lappen.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen snut hvor jeg kjører, men disse boksene overrasket meg. Hadde jeg visst dem var der, ville jegs elvsagt aldri kjørt mer enn 70 der. Men ja, spar meg for sånne kommentarer.

Men hvis man får en bot så får man bare en bot, det er ikke noe sånt at man får en bot hvis man har hatt lappen mer enn en viss periode, men at hvis man er i prøvetiden så mister man lappen?

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er faktisk ikke tull. Dvs: så lenge ansiktet er tildekket blir det mest sannsynlig ikke sendt noen bot i posten. Erfarte det da jeg ble blinket i en fotoboks for noen år siden. Så dra ned solskjermen og sett deg høyt opp. Og blitsen er ikke til å unngå å ikke legge merke til. Akkurat som lynnedslag.

Så var det disse registreringsnummerene som har en tendens til å kunne bli med da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider