lulle Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei..har så steikanes lyst på en cutlass supreme 83 - 86. tips meg på PM om dere vet om noen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei..har så steikanes lyst på en cutlass supreme 83 - 86. tips meg på PM om dere vet om noen.. hvilken årsmodell er dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ser ut som en 86 mod utifra grillene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ser ut som en 1985 FE3X, en prototype som dessverre ikke ble satt i produksjon. Tror det er mulig å få kjøpt kit fra USA så man ihvertfall får samme utseende. Ser forresten ut som dette er en nyere modell med ett slikt kit når jeg tar en nærmere titt. Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Vil du ha en slik bil som du la ut bilde av??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Vil du ha en slik bil som du la ut bilde av??? Ja det har ikke vært så dumt .. de fleste cutlass ser jo stort sett like ut fra 82 til 86.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Ser ut som en 86 mod utifra grillene de kom med denne front fra 82-83...:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 de kom med denne front fra 82-83...:jackinbox: Jepp det gjorde dei, men grillene er ikke like på alle årsmodellene, og hvis jeg husker helt rett, så tror jeg det var bare 86 modellen som hadde dei grillene der, rillene i grillen er anneledes på 85 mod, og om dei eldre enn 85 hadde like riller som 85 mod er det jeg er litt usikker på, og 87 mod har helt andre griller enn 86 mod igjen. Og på den bilen du har bilde av der, ser det ut som han har støtfanger foran fra en Buick, jeg kan ikke huske å ha sett en slik støtfanger på en Olds, er mulig den vanlige Cutlass'en har det, men ikke 442, 442 kom jo også i Hurst utgave, med scoop og spoilere, men det kan jo også være at den støtfangeren der inngår i det stylingsettet som er montert på den bilen der da, og jeg ser også at emblemet på toppen av frontstykket er anneledes enn 442 også Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Jepp det gjorde dei, men grillene er ikke like på alle årsmodellene, og hvis jeg husker helt rett, så tror jeg det var bare 86 modellen som hadde dei grillene der, rillene i grillen er anneledes på 85 mod, og om dei eldre enn 85 hadde like riller som 85 mod er det jeg er litt usikker på, og 87 mod har helt andre griller enn 86 mod igjen.Og på den bilen du har bilde av der, ser det ut som han har støtfanger foran fra en Buick, jeg kan ikke huske å ha sett en slik støtfanger på en Olds, er mulig den vanlige Cutlass'en har det, men ikke 442, 442 kom jo også i Hurst utgave, med scoop og spoilere, men det kan jo også være at den støtfangeren der inngår i det stylingsettet som er montert på den bilen der da, og jeg ser også at emblemet på toppen av frontstykket er anneledes enn 442 også jo det kan nok stemme at det er forskjell på grillene, har ikke studert de så nøye. 87 mod har en helt annen grill. synes ikke de er så fin..442 ser for det meste lik de andre fra 82-86 bortsett fra litt ekstrautstyr. Har hatt 3 oldser fra før.. så det blir nokk en til..personlig synes jeg oldsmotoren har en finere gange og en finere lyd.grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hei..har så steikanes lyst på en cutlass supreme 83 - 86. tips meg på PM om dere vet om noen.. noen som har linker på hvor jeg kan få tak i modellbiler..han som jeg bruker å kjøpe hos, hadde ikke den bilen jeg var ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jo det kan nok stemme at det er forskjell på grillene, har ikke studert de så nøye. 87 mod har en helt annen grill. synes ikke de er så fin..442 ser for det meste lik de andre fra 82-86 bortsett fra litt ekstrautstyr.Har hatt 3 oldser fra før.. så det blir nokk en til..personlig synes jeg oldsmotoren har en finere gange og en finere lyd.grinchy noen som vet hvordan reglene er hvist man kjøper bil i sverige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Blir vel dyrt om den ikke er 30 år eller eldre tenker jeg Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Blir vel dyrt om den ikke er 30 år eller eldre tenker jeg ok.. ja det er norge på sitt beste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg