850fan Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei! Da har jeg endelig fått byttet motor=) Glemte å sette på en kontakt så vifta slo ikke inn og turboen ladet 1.4 , men det er fiksa nå. Motoren er en B5204T- 211 hk +chip. Nå lader den 0,9, men synker ganske fort til 0,6. Noen som vet om dette er wastegateklokka? Sjekket pris på jobben i dag- 2100kr med rabatt til meg. Syns dette var litt dyrt. Noen som vet hvor man kan få kjøpt det litt billigere? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 før ladet den 1,4 og nå lader den 0,9 men faller fort til 0,6? uten at du har stilt på noenting? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850fan Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Har kun satt på den kontakten jeg skrev om. Hadde noe med turboen å gjøre. Så ladet den det den skulle gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hvor sitter kontakten du snakker om? Mulig den har hoppi av hos meg også, siden jeg lader 1,1 :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850fan Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Den sitter på turbotrykksregulatoren. Mellom motor og luftfilterboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tooch Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 ta ut wastegaten å se om pakningen er hel inni der man får kjøpt overhalings sett til dem er ikke ganske fort gjort å overhale tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Ikke uvanlig at fjæra i wastegaten blir slapp med tiden. Du får kjøpt ny som er litt strammere hos BSR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850fan Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Har bytta wastegateklokka men hjalp ikke stort. Turboen lader kun 0.5 enda jeg har skrudd opp trykket. Har skrudd så mye at den burde ladet minst 1 bar. Men før jeg satt på den kontakten så ladet den 1.4 , synes dette er litt rart. Håper jeg finner ut av det snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg