Colli Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei! På min Volvo 240 så har listene som går på dørene blitt grå og stygge. Jeg har prøvd bumpercare og skokrem, men det holder ikke i det hele tatt. På plastlistene og fangerne (plast) så funker skokrem og bumpercare (auto glym) helt supert. Legger ut noen bilder av bilen slik at dere vet hva jeg mener! :) Det er den øverste listen dere ser her, er slik rundt hele bilen (med unntak av fronten). De listene som går over fangerne kan dere gi meg tips på også! :P De er også av gummi, og jeg har så og si gitt de opp. Må nok kjøpe nye, men det er siste løsning med de prisene volvo har... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 pleier å funke å gå over med en varmepistol:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ok, skal prøve det neste gang. Takk! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg gikk på biltema og kjøpte no greier til 40kr som skulle fornye plast og gummi - og det funka flott på dørhåndtakene og speilene mine :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg bruker auto gym sin super resing polish eller ka den heter den som er rød i værtfall Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Fungerte varmluftpistolen? Var det jeg og skulle foreslå, etter å ha lest innlegget ditt:blah: Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Varmluftpistol burde funke:) litt OT. SOrry, men hvilken lippe er det du har under frontlippen? Fin bil foresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg