omegaman Skrevet Februar 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 Hei! Noen som har noen gode tips til motortuning av en '91 Omega 2.6i? Effektanlegg, luftfilter, chip, dyser, kam etc.? Er på jakt etter priser og mer info om hva som er mulig å gjøre med denne motoren. Ellers så virker det som at dette kan bli et fint forum!?!? :) Siter -- Asbjørn Hauge '91 Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 Hei du! Vi selger litt tuning, men vi er for tiden i oppstartsfasen så spekteret for europeiske biler er ikke helt stort enda. Men de beste luftfilterne skal jeg love deg vi skaffer, til best pris uhhmmwhat? grinchy Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegaman Skrevet Mars 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 Hvilke filtre er det dere selger, og til hvilken pris? Hvor holder dere til? Si fra hvis dere tar inn mer tuning-saker jeg kan benytte.. :) Kanskje jeg burde satse på å sette inn en 3.0 24V? :cool: Siter -- Asbjørn Hauge '91 Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJO Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Kolla på http://www.enem.se för lite tips om vad du kan göra med din motor... Siter Don´t fear the reaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Originally posted by marius Hei du! Vi selger litt tuning, men vi er for tiden i oppstartsfasen så spekteret for europeiske biler er ikke helt stort enda. Men de beste luftfilterne skal jeg love deg vi skaffer, til best pris uhhmmwhat? grinchy Hvilke trim er det dere driver med? Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg