Gå til innhold

Grovere lyd?

Ranger emnet

Anders2k

Anbefalte innlegg

ev.t så er "odalstrimming" tingen for deg: 10mm bor og 2-3 høl i eksosen før første demper. men hvorfor i all verden vil du at det skal bråke mer, og samtidig da bruke mer bensin, gå dårligere og bli stoppa av onkel? er jo ikke akkurat tøft med en bil som bråker men ikke klarer 0-100 på godt over 30 sek. du får spare litt penger å trimme litt, få tak i et 2,5" anlegg og et grenrør, bygg innsug sjøl med 2 gassere (skroten/noe som passer)og en bensinpumpe med mere trykk, her snakker vi kostpris på maks 5000,- hvis du leiter og bruker hue litt, og får både lyd, høyere bensinforbruk og vesentlig bedre drag! lykke til!

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du mener motorlyd? så er det billigste å fjerne den fremste lydempern å erstate den med et rør, da blir de helt ok bråking:) filter hjelper extremt lite på disse bila,

Eh? Hjelper som bare juling skal jeg si deg!!

(Det kan samtlige fra siste volvomeet på økern også bekrefte!)

Fjern bakpotta, og sleng på et 2" rør eller no.. kurrant lyd :)

billig er det også

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en lyddemper som satt under bilen og erstattet den bakre med... Passa ikke helt så måtte slå den flat på ene sia... Tok også ut innmaten i katten, ble egentlig ganske frosh lyd i den...

Med filter så får du jo bare en smattelyd, hvertfall på innsprut.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh? Hjelper som bare juling skal jeg si deg!!

(Det kan samtlige fra siste volvomeet på økern også bekrefte!)

Fjern bakpotta, og sleng på et 2" rør eller no.. kurrant lyd :)

billig er det også

jeg har aldrig hatt en 240 der filter har hjelpa merkverdt, har prøvd på a/k/e/f motor uten resultat............

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider