halsen89 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 1 monoamp 2 12" subber 1 kondis 1batteri Opel kadett E fun Hvilke klasse stiller jeg i? slik at jeg kan få sett over reglene for min klasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 vis du ikke har prøvd dbdrag før så vil vi nok putte deg i Ministreet Try it i første omgang vis anlegget ditt(suber og forsterkere) koster under 15.000kr så havner du kansje i Mini street 15. vis kondensatoren din er max 1farrad så havner du i Street B Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 kondisen min er 2,5farad. så da havner jeg vel i street b da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 nei da havner du ikke i street B.. max 1farad i den klassen.. superstreet 1+ er klassen du havner i da Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 finner klassene å regler ++ på dbdrag.no Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 finner klassene å regler ++ på dbdrag.no Har drevet å lest litt regler shø.. men var da så mye rart :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har drevet å lest litt regler shø.. men var da så mye rart :p Sukk... :P Gå inn på klasser. http://www.dbdragracing.no/klasser.php blir vel Street B på deg,Mini Street Rookie hvis du er "heldig" Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sukk... :P Gå inn på klasser. http://www.dbdragracing.no/klasser.php blir vel Street B på deg,Mini Street Rookie hvis du er "heldig" Ser ut som det er street B ja, siden anlegget koster over 10000 kroner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Spiller å div. skal ikke medregnes,ampen din kosta vel 6000 å subbene finnes til 3000.Kabler skal heller ikke medregnes.Men vet ikke hvordan det er med kondis.Usikker på om du kan bruke den i Street klassene. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Spiller å div. skal ikke medregnes,ampen din kosta vel 6000 å subbene finnes til 3000.Kabler skal heller ikke medregnes.Men vet ikke hvordan det er med kondis.Usikker på om du kan bruke den i Street klassene. Ok, men vis det er bare amp å subber som teller så! Men har det noe å si at jeg har 2stk 3veis 10tommere i hatthylla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 tviler,i verste fall fjerner du høytaler ledningene fra dem mens du konkurere,men tror det går bra.Er ikke så erfaren innen dB-Drag,skal på min første konkuranse 18.juni =P Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 er ikke noe klasse lenge for under 10.000kr.. er ministreet 15.. under 15000kr.. men som jeg sa tidligere pga kondensatoren din så havner du i superstreet 1+!! street B har maks grense på 1farad kondensator.. din er 2,5.. ergo du havner ikke der.. samme gjelder ministreet 15.. for stor kondensator.. vis det er første gang du skal spiller blir du plasert i ministreet try it.. men når du skal spille på flere treff fremover(vis du skal det) så havner du i SUPERSTREET 1+! :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hmm hvor havner jeg da? 2 stk 12", 2 amper (over 15k...) 2batteri 12pharads kondis? Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hmm hvor havner jeg da? 2 stk 12", 2 amper (over 15k...) 2batteri 12pharads kondis? Super street 1+ Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Okey, takk for svar.. tenkte jeg skulle prøve endag når anlegget er ferdig bygd så får man se om man blir fornøyd med gz subbene:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg