Gå til innhold

audi A4??

Ranger emnet


maxhp

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

- Se om bilen har fulgt servicene

- Pass på bærearmene/broene/kulene er i orden (disse er ganske svake på tidligere utgaver av A4)

- Samme som i punktet over gjelder for forstillingen

- Foringene kan være ganske tørre, da blir det mye knirkelyder. Kan løses ved bytte av foringer eller smøring av de gamle

- På modeller med aircondition sitter rørene ganske lavt under bilen, kan være lurt å se at de ikke er skadet

- Luftmassemåleren er en svakhet, tåler ikke så mye. Pass på at denne ikke er gåen, gjelder spesielt hvis bilen har/hatt montert åpent luftfilter med olje

- Pass på at alle de elektriske tingene fungerer (el. vinduer, klimatronic panelet på biler med AC osv.)

- Grenrøret på 1.8T kan sprekke, pass på at det er helt

- Pass på at turboen er i god stand hvis du skal ha en 1.8T

-Sjekk olja

-Evt rust etter skader

-Sjekk opp heftelser

-Har den vært kræsjet? Hvis: Sjekk hva, og prut!

 

Kjøp deg quattro.

 

Er alltids mer du kan sjekke, men her var litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt med Audi er:

 

-Bra utseende

-Mye dilldall å få tak i

-Utrolig gode å kjøre, spes Quattro

-Høy 2 håndsverdi

-Lavt forbruk spes på TDi

-Bra på vinterføre Quattro eller ikke

-Digg sittestilling og komfort generelt

-Solide biler

-Galvanisert karosseri

 

Er flere positive sider med Audi enn negative!

 

Du vil ikke angre på Audi!

 

Ang. De forstillingdelene får du de i Sverige til ok pris (4-5000kr) som er forsterka og med polyforinger så de skal holde MYE lenger enn de originale!

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Positivt med Audi er:

 

-Bra utseende

-Mye dilldall å få tak i

-Utrolig gode å kjøre, spes Quattro

-Høy 2 håndsverdi

-Lavt forbruk spes på TDi

-Bra på vinterføre Quattro eller ikke

-Digg sittestilling og komfort generelt

-Solide biler

-Galvanisert karosseri

 

Er flere positive sider med Audi enn negative!

 

Du vil ikke angre på Audi!

 

Ang. De forstillingdelene får du de i Sverige til ok pris (4-5000kr) som er forsterka og med polyforinger så de skal holde MYE lenger enn de originale!

 

Er enig med deg, A4 har en veldig stor plass i mitt hjerte. Elsker bilen. Skal veldig lite til for å få en strøken kjerre.

 

Du får hele settet med forstillingsdeler som alt av stag og bolter nytt på ebay.de for rundt 3 lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er helt fastlåst med tanke på bilvalg, så er VW Passat 97-00 egentlig akkuratt samme bilen som Audi A4. Samme motor, samme girkasse, samme hjuloppheng osvosv. I bunn og grunn så er det bare skallet og interiøret som er annerledes. I prinsippet så kan du da få nesten samme bil til en mye finere pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er helt fastlåst med tanke på bilvalg, så er VW Passat 97-00 egentlig akkuratt samme bilen som Audi A4.

VW Passat fra det tidsrommet er jo kjent som versting når det gjelder kvalitet. Absolutt det dårligste VAG har produsert.

 

Jeg trodde ikke A4 var like dårlig, men hvis de er så like som du sier, så er de vel like dårlige også?

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Passat fra det tidsrommet er jo kjent som versting når det gjelder kvalitet. Absolutt det dårligste VAG har produsert.

 

Jeg trodde ikke A4 var like dårlig, men hvis de er så like som du sier, så er de vel like dårlige også?

 

Hvorvidt de er like i karosseri og interiør når det gjelder kvalitet, vet jeg ikke. Men mekanisk/elektrisk er dønn likt. Det er samme motorkoder, girkasser, forstillingsdeler osvosv på begge bilene så du får i bunn og grunn nesten samme bil. Jeg vil tro at det er solgt endel flere passater på den tiden enn A4-er så det er naturlig at det kommer flere negative tilbakemeldinger da. JEg kjører en -99 passat og er meget fornøyd. Denne ble levert fra fabrikken med forsterka forstillingsdeler slik at dette ikke lenger er noe problem.

Men nå skal jeg ikke avspore tråden yterligere da det er A4 det er snakk om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår