SkoKrem Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei! skal ha meg sub forsterker nå og har fått tilbud om en lik forsterker som denne: Boschmann ZX3-T2D - Netshop.no - pc data foto minne digital den er ny og jeg får den for 1200 kr. noen som har erfaringer med denne forsterkeren? vil den kunne drive noen GOD 10 eller 12" subber? tenkte jeg skulle ha 2 ellementer. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Kjøp deg heller ett element og bruk pengene du sparer på en annen forsterker. Bedre med ett godt element på en god forsterker enn to middels elementer på en middels forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkoKrem Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 bare droppa den forsterkaren då sjøl om den koster halvparten av det den koster på netshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ja, det vil jeg si. Hvis du fremdeles har lyst på den har jeg en Punto til salgs, du skal få den for 20% av nyprisen ;) Ikke kjøp deg fattig på rabatter, prioriter heller riktig og få mer igjen for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkoKrem Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Punto forsterker? eller Fiat Punto?:p hehe... send link til hvor de selger de nye så skal jeg vurdere det:p er forsterkeren ny eller brukt? edit: Hvordan vil det være å drive 2x12" billige subber fra proson med dynaBel BF0804 og brokoblet den eller no? ville det funket å drevet subbene 1 måne eller 2 til jeg får mer penger og så kan jeg da kjøpe Bilradiospesialisten Kicker Basspack -? hvis jeg skal drive subben med forsterkeren jeg allerede har bestilt må jeg selfølgelig drive høytalerene med spilleren. funker vell fett det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Dynabelen vil nok drive proson subbene helt tilfredsstillende. Har faktisk lest om folk som har vært fornøyd med de proson subbene med tanke på hva de koster! Edit: Jeg tror det med puntoen var en spøk:P Det er snakk om en fiat;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Kjøp pakka til bilradioen, da blir du ikke skuffa, vi målte 2stk 8" kicker L5 med en RF 600.2 de spilte over 140db. bare husk alt strøm er viktig, ville ha kjøpt meg en kondensator på 1farad også. hvist du heller vil ha 2subber er denne pakka et alternativ. Bilradiospesialisten Rockford Fosgate Power pakke 1 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Det med Puntoen var en spøk ja. Det var kun for å understreke et poeng, men jeg var nok litt for utydelig. Poenget var ihvertfall at man ikke må se på hvor mye rabatt man får, men hvor mye man faktisk får for pengene man må betale. Til 1200,- er det sikkert helt ok, men det er jo kjedelig å kjøpe noe middelmådig bare fordi det er billig? (Og Puntoen er ikke til salgs uansett, den har nettopp fått en hel masse småsnacks som gjør den ennå morsommere ;)) Hvor mye skal du ut med totalt? Du har allerede bestilt forsterkeren? Jeg ville anbefalt deg å vente de få dagene det er snakk om og heller legge hele potten i noe som spiller virkelig bra. Til 7-8000 kroner får man veldig mye bra. Om du vil ha MEST for pengene kan du kjøpe brukt. Men som alltid gjelder det å vite hva man skal se etter, ikke bare kjøpe noe fordi det er billig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkoKrem Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Takk for svar:) har bestilt forsterkeren og skal prøve å kjøre det med d jeg har til nå:) så blir det nokk en ny sub og kondensator og monoforsterker når læretiden begynner:) men kan jo hende jeg blir fornøyd med subbene jeg har nå. noen som vet hvor stor lukket kasse jeg trenger til subbene mine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ikke gidd å svi av penger på å kjøpe en kondensator før du vet om du har bruk for den. De penga kan du heller spare fram til du evt. merker at du trenger det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkoKrem Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Planen var det ja;) kjøper ikke noe mer før jeg har testet:p har ikke penger anyway:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg