Gå til innhold

Turbolyd uten turbo?

Ranger emnet

halsen89

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en gammel kadett som jeg bruker nå før jeg kjører opp, har hørt at man får kjøpt noe som gjør at det høres ut som om man har turbo, har kun funnet dette BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

Men lurer på om det finnes noe elektrisk som høres ut som lyden av dumpventilen også?

Eventuelt noen som har testa den hos BSbildeler?

Vet at dette er harry! men litt derfor jeg skal ha det også ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi hadde fastslått for lengst at det er strengt forbudt å spørre om fake dump her på forumet?:flushit: :cocain:

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir rødt kort til f%##etrynet aka trådstarter og gult kort til alle som i det hele tatt gadd å svare på denne tråden! Barnslig? Da har du ikke sett meg på fylla! :cheers:birthday:assman:???::ass::helpme:

Tror pokker meg denne tråden skal få stå klistret til noen tar seg nær av det ehh... jeg mener som et kroneksempel hvordan ødelegge; 1) en tråd, 2) stemningen på bilforumet, og 3) bilforumet i sin helhet. :klovn::win

EDIT: Pokker og, der var jeg for sent ute. Da får jeg la det gå for denne gang.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår