Gå til innhold

Forza Motorsport 2 bilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hær er noen av bilene mine med paint jobb på

Nissan Silvia S13 Heggdal Racing Edition

NissanSilviaS136.jpg

NissanSilviaS135.jpg

NissanSilviaS134.jpg

Drift Army Nissan Silvia S14

DASilviaS143.jpg

DASilviaS144.jpg

DASilviaS14.jpg

Drift Army Nissan Skyline R34 RWD

DASkyline4.jpg

DASkyline3.jpg

DASkyline2.jpg

DASkyline.jpg

Opel Motorsport Club Lotus Carlton

OpelMotorsportclubCarlton4.jpg

OpelMotorsportclubCarlton3.jpg

OpelMotorsportclubCarlton2.jpg

OpelMotorsportclubCarlton.jpg

VW Golf MK2 VR6

VWGolfMK2VR64.jpg

VWGolfMK2VR63.jpg

VWGolfMK2VR62.jpg

VWGolfMK2VR6.jpg

NissanSilviaS13drift2.jpg

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo gromt ut. Til de som har spilt LFS og Dette her, er fysikken like bra eller bedre i Forza?

Jeg har spilt begge, men ikke LFS så veldig mye da. Men Forza har overlegen fysikk. fysikkmotoren går i 360fps i bakgrunn og er ekstremt nøyaktig. Man kan slenge opp et analyseverktøy når som helst i forza 2, for å justere bilen on the fly, noe jeg gjorde med min første seriøse driftebil..

Ikke misforstå da, LFS fysikken er bra, men jeg føler at Forza fysikken er steget over igjen.

F.eks når jeg kjører med skikkelig driftecamber bak -3.5 grad, blir det ytterste dekket mitt fortere varmt innvendig enn utvendig, bare et lite eksempel på sånn bittesmå detaljer man oppdager hver dag omtrent :D

Problemet var at hver gang jeg fikk et bakhjul på curbs så snurra jeg, slang opp analysegreia og så at støtdemperne bak bånna når jeg traff curbs, justere opp ride height og satte demperne litt hardere så bånna de ikke, men bilen funka fortsett like bra og nå kan jeg trygt legge et hjul eller to på curbsen..

Damn! Tøft! Er det vanskelig og drifte? noe likt virkeligheten eller fortsatt litt need for speed aktig?

Ikke vanskelig. Jeg fikk det til med en Rx7 uten pustehjelp (200hk omtrent), men jeg måtte tulle med litt hjulvinkler og dekktrykk for å klare de lengste svinga. Man får nok littegranne hjelp når kontraen kommer men det er så diskrét gjort man merker det ikke om man ikke ser etter det.

Feeet driftebrakke sjuking! Den må prøve å ligge ved siden av, om du skjønner :bump

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...