Tang0 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Vi skal ha noen nye streamere til sponsor bilene å ville prøve å få litt frisk innput fra noen medlemmer her. Såvidt jeg har forstått vektorgrafikk så er det likegyldig hvilken størrelse du lagrer grafikken med, så her er det bare å velge en størrelse så lenge det er vektor. Jobben går ut på: -Lage frontrute streamer: Her vil vi ha noen forslag på forskjellige tøffe skriftyper men det skal være tydelig. teksten er: www. norvatio .no (ikke mellomrom, måtte ha det her ellers gikk det vilt) -Bakrutelogo: Bruk vår logo og gjerne bare lek deg litt. (Feks att logoen "kommer mot deg", bakgrunnseffekter "eksplosjon" osv, bare ikke la det bli tarvelig men litt stilfullt. Vi vet ikke eksakt hva vi vil ha så bare kom med forslag. Ikke bytt farger på logo. Vi ønsker oss minimum 2 versjoner av denne. -Siderutestreamer (det er kun disse som skal spesial lages etter bilen) bil bilde link: DesignerCars - Honda Civic - civic special Pictures Siderutene skal lages for å blende inn litt med bilen. teksten er: www. norvatio .no (ikke mellomrom her heller) du står fritt i å velge skriftype og bakgrunnseffekt, men gjerne noe som går igjen i bilen. Alle bilder skal lagres i .eps men også i vanlig .Jpeg siden vi ikke har photoshop men må jo se bildene :) Vi betaler 2500,- Beløpet er fullt mulig og diskutere. Jeg ber også de av dere som ikke vet hva vektor eller illustrator er om å ikke delta med forslag. (Har fått noen bilder som ser ut som de er laget i paint) Kontakt meg: thomas@norvatio.com snarlig så sender jeg deg .eps fil av vår logo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg