Freeman Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 prøvde meg litt med en uvant vinkel:) skulle ikke vært støv på lakken men det er jo vanskelig å unngå.. Er forresten på vag treffet i molde av gøran åndahl sin golf1 old school Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 har ingen bra.. men må jo være med.. Her er mine 2.. har posta en av de før men, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eRn Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 roter fram i noen gamle bilder av bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg posta et bilde av Smarten min lenger fram, og tenkte vel å bidra med et bilde til. Det er ikke verken fototeknisk bra eller flott å se på, MEN; Øystein Sunde er en artig mann. Han kjørte Datsun 240Z og 260Z i gamle dager, og lagde bla sangen "SuperSSRallyGTFastbackHardtopSprint" etter inspirasjon fra bilen. Jeg har forsket lenge i Z biler, og fant et bilde av "gammelbilen" hans som ble vist til Hr Sunde etter en konsert. Bilgæren og trivelig fyr...... Han syntes det var synd at bilen "hans" endte slik - og signerte bildet. Så - sånn "sluttet" sangen.... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by TurboKnut Jeg posta et bilde av Smarten min lenger fram, og tenkte vel å bidra med et bilde til. Det er ikke verken fototeknisk bra eller flott å se på, MEN; Øystein Sunde er en artig mann. Han kjørte Datsun 240Z og 260Z i gamle dager, og lagde bla sangen "SuperSSRallyGTFastbackHardtopSprint" etter inspirasjon fra bilen. Jeg har forsket lenge i Z biler, og fant et bilde av "gammelbilen" hans som ble vist til Hr Sunde etter en konsert. Bilgæren og trivelig fyr...... Han syntes det var synd at bilen "hans" endte slik - og signerte bildet. Så - sånn "sluttet" sangen.... Det var ikke noe fint bilde, eller det er kanskje bare meg som ikke liker å se sånne fine biler som er blitt "bulka" :( RiP Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Her er et bilde av bilen min: Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ooops Hatsu, du er for sent ute, tidsfristen gikk ut ved midnatt! Men jeg kan vel se mellom fingrene med det - for now :D Men nå er det altså for sent å komme med flere bilder! Innen mandag morgen starter jeg en tråd med ti finalister og en poll. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Der var jammen tida ute, ja. Glemte av å legge inn et bidrag #2, menmen, overlever det. ;) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 æsj..... Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Klar vinner der Evomann. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hei! Helga ble mer hektisk enn beregnet, så jeg er ikke helt klar med juryjobbinga enda. Har vel fått skjært det ned til rundt 20 favorittbilder nå. Mye bra her! Og nå skal jeg ut og kjøre 25 mil i snøværet (første gang det har lagt seg her i Oslo) og er ikke online igjen før i ettermiddag. Da kommer tråden med ti finalister. Hold ut! Kid-A Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hadde ikke noe bil å komme med så derfor så fikk jeg en hyggelig skolevennine av meg til å tegne bilen til Q_silver :rolleyes:. Ikke så bra billedkvalitet men ett bedre bilde kommer antaglivis imorgen :).. Orginalen http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=206011 Å her kommer den tegnede utgaven Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by as_no Hadde ikke noe bil å komme med så derfor så fikk jeg en hyggelig skolevennine av meg til å tegne bilen til Q_silver :rolleyes:. Ikke så bra billedkvalitet men ett bedre bilde kommer antaglivis imorgen :).. Orginalen http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=206011 Å her kommer den tegnede utgaven woow! Veninna di kan å tegne hvertfall !;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ikke for at jeg kan tegne, men den Supraen ligna mere på en Honda CRX. :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg