hatsu Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hallo! Synes det var morsomt opplegg, jeg har oxo noen bilder jeg har tatt idag, men jeg har ikke sånn kabel til kameraet...er det andre merker som bruker samme minnekort som sony?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by hatsu Hallo! Synes det var morsomt opplegg, jeg har oxo noen bilder jeg har tatt idag, men jeg har ikke sånn kabel til kameraet...er det andre merker som bruker samme minnekort som sony?:) Sjekk heller hvilket minnekort det er du har. Det kan variere fra kamera til kamera. Du får kjørt kortlesere til de fleste cams. Jeg har "Flash Mate" USB kortleser. Den tar SmartMedia, Compact Flash m.fl. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Mort Hva om kid A Velger ut ca 5 bilder, så lager vi en poll.. Bare et forslag :) Genialt! høres ut som en plan spør du meg! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 kan bli med på den! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 gode forslag her nå men ja vi må ta en omstart av konkurrangsen med en tråd med kun seriøse bidrag og i riktige former synes jeg.. definere noe regler som står øverst i en eventuelt ny tråd synes også en som har tid og vil og som IKKE er så veldig "fotodyktig" er ypperlig som motvekt mot Kid-A sin erfaring.. kan bli bra dette :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Pudding gode forslag her nå men ja vi må ta en omstart av konkurrangsen med en tråd med kun seriøse bidrag og i riktige former synes jeg.. definere noe regler som står øverst i en eventuelt ny tråd Det synes jeg blir mye pes... Tråden er lang allerede, og bildene vises jo fint her. Så lenge alle her har tatt bildene sine selv så burde det jo være greit. Synes det bør være greit at bildene er av andres biler (man har jo tross alt copyrighten på bildet selv), for ellers blir det veldig varierende hva slags motiv deltakerene har å ta bilde av. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 vil ha mere bilder av lupoboy bilen...den var rååå Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Mitt bidrag... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Henning: post bilde av turboen din også da! EDIT: Den er bare så forbanna sexy! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Synes det er unødvendig å starte konkurransen på nytt Forslag: Hvis jeg velger ut f.eks. 5 eller 10 finalister lager jeg en ny tråd med 10 poster med ett bilde i hver post der jeg forteller hvem som har tatt bildet, hva jeg synes er positivt med bildet og hva jeg synes er svakheter med bildet. Så lager vi en poll i finalist-tråden der vi alle stemmer frem en vinner av finalistene. Er det OK? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Greit det! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Jeg og da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 3 Bildene blir mørkere når jeg legger de inn her. Hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by PetterJacobsen 2 Et bilde jeg tok på vei tilbake fra sverige, til gatebil.. Ikke noe justeringer eller noe her... Et bilde av (verdens)Rekorden;) Kameraet er dødt for tida så fikk ikke tatt noen bra bilder av min egen bil:( Men gleder meg til å stemme hvertfall !! :cool: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg