Golfy Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Kid-A Synes det er unødvendig å starte konkurransen på nytt Forslag: Hvis jeg velger ut f.eks. 5 eller 10 finalister lager jeg en ny tråd med 10 poster med ett bilde i hver post der jeg forteller hvem som har tatt bildet, hva jeg synes er positivt med bildet og hva jeg synes er svakheter med bildet. Så lager vi en poll i finalist-tråden der vi alle stemmer frem en vinner av finalistene. Er det OK? Genialt... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Legger ved et bilde av Smart-cabben min jeg. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Ser ut som forslaget mitt slo an:) Så da sier vi at leveringsfrist for bilder er satt til fredag 24 oktober klokka 23.59. Da plukker jeg ut 10 finalister når jeg får tid i helga, og lager en tråd innen mandag der jeg viser de 10 finalistene med mine prositive og negative kommentarer. Så blir det en poll i finaletråden som er åpen for avstemning i et par dager før vinneren kåres. Blei litt komplisert og omfattende detta, men det er typisk meg å surre det til sånn;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Såh, hva er premien? ;-) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 fortsatt 2 bilder pr person? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 er det lov med justering i photoshop? farger etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by MrKadett er det lov med justering i photoshop? farger etc.. Photoshop er jo digitalfotografenes mørkerom. Det meste av slike kontrast- og fargejusteringer kan jo fint gjøres i mørkerom (og det gjøres, også, og har alltid blitt gjort), så hvorfor skal det ikke være lov å bruke mørkerom for digitalfotografer også? Det er sluttproduktet som teller. MEN - hva manipulasjoner angår, altså tillegging, flytting og fiksing på elementer i bildet, så mener jeg at det MÅ oppgis om slikt er gjort... Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Et tappert forsøk av gamlebilen med de gamle 18" hjula jeg hadde.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 :cool: måtte bare fyre inn den gamle capricen min, mens den slukte unna 10 liter bensin på 2 min:D Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Og ett bilde da jeg hadde vært ute å lekt meg med Blazeren Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by sublime Photoshop er jo digitalfotografenes mørkerom. Det meste av slike kontrast- og fargejusteringer kan jo fint gjøres i mørkerom (og det gjøres, også, og har alltid blitt gjort), så hvorfor skal det ikke være lov å bruke mørkerom for digitalfotografer også? Det er sluttproduktet som teller. MEN - hva manipulasjoner angår, altså tillegging, flytting og fiksing på elementer i bildet, så mener jeg at det MÅ oppgis om slikt er gjort... Enig! Originally posted by sublime Såh, hva er premien? ;-) En klem fra meg :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hm, hadde dette liggende på pcn, En tidligere bil jeg har hatt.. Kanskje inget godt bilde.. men, er litt artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Mine to bidrag. Er ikke min sykkel, eller jeg som sitter på den, men synes bildet ble ok :) og bilen er ikke min den heller, men er nå jeg som kjører rundt i den :P men uansett, bildene er da tatt av meg.. det eneste jeg har gjort med bildene i ettertid, er at jeg har klippet vekk litt som jeg ikke ville ha med... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 . Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg