Gå til innhold

Foto konkuranse!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

Synes det er unødvendig å starte konkurransen på nytt

Forslag:

Hvis jeg velger ut f.eks. 5 eller 10 finalister lager jeg en ny tråd med 10 poster med ett bilde i hver post der jeg forteller hvem som har tatt bildet, hva jeg synes er positivt med bildet og hva jeg synes er svakheter med bildet.

Så lager vi en poll i finalist-tråden der vi alle stemmer frem en vinner av finalistene.

Er det OK?

Genialt...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser ut som forslaget mitt slo an:)

Så da sier vi at leveringsfrist for bilder er satt til fredag 24 oktober klokka 23.59.

Da plukker jeg ut 10 finalister når jeg får tid i helga, og lager en tråd innen mandag der jeg viser de 10 finalistene med mine prositive og negative kommentarer.

Så blir det en poll i finaletråden som er åpen for avstemning i et par dager før vinneren kåres.

Blei litt komplisert og omfattende detta, men det er typisk meg å surre det til sånn;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

er det lov med justering i photoshop? farger etc..

Photoshop er jo digitalfotografenes mørkerom. Det meste av slike kontrast- og fargejusteringer kan jo fint gjøres i mørkerom (og det gjøres, også, og har alltid blitt gjort), så hvorfor skal det ikke være lov å bruke mørkerom for digitalfotografer også?

Det er sluttproduktet som teller.

MEN - hva manipulasjoner angår, altså tillegging, flytting og fiksing på elementer i bildet, så mener jeg at det MÅ oppgis om slikt er gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sublime

Photoshop er jo digitalfotografenes mørkerom. Det meste av slike kontrast- og fargejusteringer kan jo fint gjøres i mørkerom (og det gjøres, også, og har alltid blitt gjort), så hvorfor skal det ikke være lov å bruke mørkerom for digitalfotografer også?

Det er sluttproduktet som teller.

MEN - hva manipulasjoner angår, altså tillegging, flytting og fiksing på elementer i bildet, så mener jeg at det MÅ oppgis om slikt er gjort...

Enig!

Originally posted by sublime

Såh, hva er premien? ;-)

En klem fra meg :D

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to bidrag. Er ikke min sykkel, eller jeg som sitter på den, men synes bildet ble ok :) og bilen er ikke min den heller, men er nå jeg som kjører rundt i den :P men uansett, bildene er da tatt av meg.. det eneste jeg har gjort med bildene i ettertid, er at jeg har klippet vekk litt som jeg ikke ville ha med...

bidrag1.jpg

bidrag2.jpg

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider