speedy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 slenge ut et bilde jeg og da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 her kommer noen bilder tatt under ett foto prosjekt jeg hadde på skolen! Har har jeg kjørt hardt..hehe..det ryker av bilen :rolleyes: neida..er i en vaskehall! bare stillt på farge/kontrast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 på kaia i larvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Her er mitt foreløpig beste bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Dette tror jeg må være det jeg er mest fornøyd med av bildene av min bil. Tatt med digitalt videokamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Så at et par hadde lagt ut bilder av biler i fart.. Personlig synes jeg at det er tøffest når det er bilen som er klar og bakgrunnen blurrete.. Men dette var to fine bilder dette :) Edit: erikoo sine bilder var jo skikkelig bra :cool: Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Har egentlig ikke fått tatt noen bra bilder (synes jeg) av golfern.. Er nesten litt vanskelig bil og ta bilder av.. Men får se hva jeg får till i helga.. Her er det hvertfall litt Sideways action på jordet.. Synes bildet ble litt tøft.. Irriterende at alle bildene jeg har tatt og er mest fornøyd med er av andre biler ;) Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Her er vel det beste bilde jeg har tatt av min nåværende bil.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 får vel hive inn et bilde jeg også da :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 mitt første forsøk.. :) Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 mitt bidrag: Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by PoloBoy mitt bidrag: pent bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Her er et bilde jeg tok på Rally Hedmarken som jeg er litt fornøyd med ihvertfall: Siter Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Apex Her er et bilde jeg tok på Rally Hedmarken som jeg er litt fornøyd med ihvertfall: Tøft bildet men det var vel bilder vi hadde tatt av egene biler... Tøffe bilder kan du legge i f.eks Tips fra Kid-A tråden.. ;) Hvis det ikke er din da ?? Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 bilde tatt i sommer på en fjelltopp i nærheten av der jg bor..:) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg