Pudding Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 regler?? vi må nok starte om denne foto konkurransen og sette noen klare regler først tror jeg :) altså det ble nevnt max 2 bilder per. bra forslag, men overholdes ikke lenger... også burde en IKKE kommentere så mye i en slik tråd, heller bare at alle bilene kom pent under hverandre så en kunne surfe gjennom og nyte uten noen kommentar påvirkning.. egen bil eller ikke? noen har postet egen bil i sinne over at det måtte være det og andre ikke.. igjen manglende regler... bare ville skyte inn dette istedenfor noe bilde før det sklir helt ut.. også photoshopping av bilde er jo lov angående justering og beskjering, men en burde ikke editere slik som å legge til eller fjerne større ting? også fastsette regler for størrelse på bildet.. feks over 400*300 men under 1024 768 ? og slutt dato for "konkuransen", og dommer ja, hehe alle poster ivei uten at den ufrivillige utpekte dommeren har sagt noe :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hvem er dommer? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Kid-A Hvem er dommer? Du ble visst utpekt til det i starten av tråden synes jeg å huske. (er vel neppe noen andre her som er bedre som dommmere, pluss at med deg som dommer er det ikke like gitt hvem som vinner som dersom du får delta :) "Rudskogen Amfi" var forresten et kult bilde Kid-A; noe å sende til alle som arrangerer 'vanlige motorsport arrangement', sammen med et aldri så lite kurs i markedsføring/reklame? (nå begynner jeg visst å komme litt vel off topic, sorry) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 wtf? Har ikke fulgt så nøye med på denne tråden, så det hadde vært kuult hvis noen kunne gitt meg beskjed;) Folk regner kanskje med at jeg følger med på alt som gjelder foto her på forumet, så det er herved avkreftet:D Menmen, tar oppdraget som en ære:cool: Når skal vi sette deadline? Har alle som vil lagt ut sitt bidrag nå, eller skal vi gi det en uke til? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Når jeg tenker meg om er det kanskje feil å bare ha en mann i juryen. I tråden "Tips fra Kid-A" har vi jo flere ganger fått bevist at vi har høyst forskjellig smak. Burde kanskje vært et par flere. Forslag? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Gamlebilen Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Da har vi en hoveddommer -Kid-A- kan du(Kid-A) finne en kropp til/eller flere, for å være dommer...? så sier vi deadline fredag 24 oktober 2003! Da er nesten alt under kontroll! Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by AimPoint Da har vi en hoveddommer -Kid-A- kan du(Kid-A) finne en kropp til/eller flere, for å være dommer...? så sier vi deadline fredag 24 oktober 2003! Da er nesten alt under kontroll! Hva om kid A Velger ut ca 5 bilder, så lager vi en poll.. Bare et forslag :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Mort Hva om kid A Velger ut ca 5 bilder, så lager vi en poll.. Bare et forslag :) Høres ut som en god ide! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Mitt bidrag nr. 1: Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Jøss! Det var ett spennende bilde.. Åssen har du fått det til? Photoshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by MrKadett Jøss! Det var ett spennende bilde.. Åssen har du fått det til? Photoshop? Tatt med et analogt speilreflekskamera, scannet på en dårlig USB-scanner og redigert litt i Photoshop (farger og kontraster). Ingenting er fjernet eller lagt til, så ingen skriker og bærer seg. :cool: Forøvrig tatt på det ene Street Legalet i Stavanger i 2002 (v/ trafikkstasjonen på Forus). Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Kid-A Når jeg tenker meg om er det kanskje feil å bare ha en mann i juryen. I tråden "Tips fra Kid-A" har vi jo flere ganger fått bevist at vi har høyst forskjellig smak. Burde kanskje vært et par flere. Forslag? Lethal kom da med noe fornuftig på den tips fra kid-a tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 OK, Tøft var det, Gjort det samme selv nå.. med ett par bilder, Bilen i farge mens resten sort\hvit, Artig! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Takk for det. ;-) Angående dommere - nå har dere vel allerede én proff, hva da med å bruke noen som *ikke* kan den tekniske biten for å få litt spredning? Et bilde *må* ikke være teknisk bra for å bli likt godt, og det er tross alt det som er viktigst når man snakker bilder i denne sammenhengen her. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg