Gjest Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Heisann. Hva gjør den lille mannen som holder en ting, som kommer opp i bunnen av hver eneste post? (Rett under "post") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Digg / How Digg Works Ikke at jeg ser vitsen med det.. Nok med at vi har fått facebook tag på hver post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Facebook-jalla-jall 4 Th3 WiN =P Dummeste jeg har sett! O.o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hvor ser dere facebook linken? Er det permalinken dere mener? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Her: Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli kvitt den linken.Skulle hatt et valg i User CP! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hehe, den er faktisk ikke synlig her...er det pga jeg har IE 6 ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Den var synlig her for ei stund siden, men nå syns den ikke lenger.. EDIT: nå kom kuken tilbake gitt..:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 kuken kommer og går som han vil, Spiritus!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Sjekker den kanskje etter cookies? Jeg ser nemlig facebook-linken, men ikke digg-linken.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Her har jeg "Del på Facebook", men ingen "Digg" :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Her: Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli kvitt den linken.Skulle hatt et valg i User CP! http://www.firefox-download.dk/index_no.htm så lever også din datamaskin et par dager mer.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg