Gå til innhold

Xtreme Cars Show - Street Finals! 16.Juni i Skien

Ranger emnet

Filipino

Anbefalte innlegg

Hei,

På vegne av oss i Xtreme Cars Show (XCS) så satser vi på et helt nytt konsept fram imot vårt hovedtreff 22&23 september!

Dette er 4 dagstreff som vi kaller: Xtreme Cars Show - Street Finals.

Her kommer vi til å stelle istand et lite treff hvor folk kan få en forsmak på Xtreme Cars Show - Season Final (hovedtreffet i sept.) !

Vi kommer til å ha:

- utstilling

- musikk med dj

- konkurranser

- premiering

Og ellers mye moro;)

Vi kommer også til å invitere inn de bilene vi synes er fetest til hovedtreffet vårt!

Første street finals treffet er lørdag 16 Juni.

På parkeringsplassen til kvik (gamle rema 1000) på bøleveien i skien!

Vi starter opp kl 12.00, og har premieutdeling kl 15.30.

For utstillere så kommer vi til å finnes på plassen fra kl 9.00 og vi har vaskestasjon på plassen!

Oversiktlig info:

Xtreme Cars Show - Street Finals #1

Lørdag 16. Juni

Fra 12.00 til 16.00

Parkeringsplassen til kvik (gamle rema 1000) på bøleveien i Skien!

GPS: Bøleveien 142

(Ligger link til veibeskrivelse i bunn av posten)

Her kommer vi til å sette opp telt med stort musikkanlegg med dj, konkurranser under dagen, utstilling med mange fete biler og premiering!

Kan hende noen lokale forhandlere kommer med stands. Så det er nok fort mulig å gjøre et godt kjøp under dagen også.

Etter treffet kan det nok bli en liten cruising i skien/porsgrunn sentrum.

Vi satser på godt vær og stort oppmøte!

Grunnet leiekostnader av plass, anlegg og premier/pokaler. Så har vi måttet sette en symbolsk sum på kr 50.- pr utstilte bil som deltar i utstillingen!

For publikum er det helt gratis å komme å se!

Under treffet kommer en fagjury til å bedømme bilene etter strenge kriterier!

Vi legger ikke vekt på modell eller pris, men hva som er gjort med bilen og kvaliteten som er lagt ned i arbeidet.

Så en vw polo som er clean og gjennomført stiller sterkere enn en skyline som er org. og matt i lakken!

Her er det resultatet som teller...

Vi premierer i følgende kategorier:

- TOP 3 (3 likestilte premier)

- Best paint

- Best rims

- Best styling

- Best ICE

- Best interior

- Best engine

- Best Oldtimer

- Peoples choice

Her er mulighetene store for å plukke hjem en pokal fra vårt fine premiebord!

Så har du en fet bil som du vil stille ut på Xtreme Cars Show - Street Finals !

Da kan du enten møte opp på plassen den 16:ende Juni, eller helst sende meg en mail med info om bilen så er du sikret plass!

Dette sikrer da deg en god plass.

Evt. "drop ins" får komme til etter kapasitet. Men bare å møte opp uanmeldt, vi forutsetter at det er plass til de fleste!

Etter betalt deltakeravgift på kr 50.- så mottar du et deltakernr som må plasseres i frontruten.

Da er du med i bedømmingen og har sjans til å vinne fine pokaler!

Ved forhåndspåmelding sender du dette til:

kenneth.kjos(a)gmail.com ---> (a) er @, vil slippe spam!

Send da med; bil, bilinfo, eierinfo og bilde!

Vi i XCS komite'en gleder oss til å møte alle bilutstillere og publikummere til en kjempemorsom dag!

Møt opp og ta med venner og kjente...

Veibeskrivelse: bøleveien 142 - Opplysningen® 1881 – Bedrifter, Personer, Kart og Pris

Og klikk derfra inn på "til hit" ved siden veibeskrivelse! Deretter skriver du inn din adresse i det åpne feltet!

Umulig å ta feil.

Da får du veibesrivelsen til parkeringsplassen vi bruker under treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

På vegne av oss i Xtreme Cars Show (XCS) så satser vi på et helt nytt konsept fram imot vårt hovedtreff 22&23 september!

Dette er 4 dagstreff som vi kaller: Xtreme Cars Show - Street Finals.

Her kommer vi til å stelle istand et lite treff hvor folk kan få en forsmak på Xtreme Cars Show - Season Final (hovedtreffet i sept.) !

Vi kommer til å ha:

- TOP 3 (3 likestilte premier)

- Best paint

- Best rims

- Best styling

- Best ICE

- Best interior

- Best engine

- Best Oldtimer

- Peoples choice

Klarer ikke la vær å kommentere dette :ass:

Må jo være muligheter for Xstreme mengder med utlendinger som er ventet til disse treffene da engenlsken er brukt så mye at en ler godt av å lese teksten :bump

men er detta arvtageren til Street Show detta da eller??

Norges raskeste fwd under construction......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke la vær å kommentere dette :ass:

Må jo være muligheter for Xstreme mengder med utlendinger som er ventet til disse treffene da engenlsken er brukt så mye at en ler godt av å lese teksten :bump

men er detta arvtageren til Street Show detta da eller??

Jaha, ja! Bra at du iaf har det morsomt da...

Nei, har ingenting med streetshow å gjøre overhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjoner blir sendt ut. Så vi satser på at heltene stiller opp!

Oppfordrer også alle med en fet bil til å dukke opp.

Man trenger ikke å være noen helt for å stille ut på XCS, men kun bilinteresse og et eget bygg!

Og da ønsker vi varmt velkommen alt mulig modifisert.

Så får håpe utstillere og publikum vil støtte oppom dette tiltaket, da skal man ikke se bortifra at flere arrangement kommer til å bli arrangert i grenlandsområdet!

Vi sees den 16:ende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at noen drar i gang et treff i Grenland. Vær med å møt opp! Her blir det dekksparking og masse gode historier å ikke minst flere fete biler.

Vi i Team Psycho-tuning.no stiller med 4 Skyliner og en fet XR2i. Mulig det kommer flere..... Hører rykte om en Nyere 7 serie med 24" hjul.

Kim Olsen KNA Telemark

http://www.psycho-tuning.no

http://www.kna-gatebil.no

http://www.japsebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kjappe tilbakemeldinger..

1: dommere, skaff noen som har LITT bakgrunn for å kunne bedømme en bil..

2: arrangørenes biler burdte være untatt bedømming, tror flere enn meg fikk et inntrykk av "kompiss" bedømning, men dette kan like gjerne være pg.a dårlige dommer i utgangspunktet..

3: når det ikke er mer enn 40? biler er det håpløst med 11-12 premier. Topp3 med en faglig beskrivelse av vinnerbilene + peoples choice holder i massevis..

Lykke til med neste treff, tror ikke jeg velger å ta turen dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2: arrangørenes biler burdte være untatt bedømming, tror flere enn meg fikk et inntrykk av "kompiss" bedømning, men dette kan like gjerne være pg.a dårlige dommer i utgangspunktet..

3: når det ikke er mer enn 40? biler er det håpløst med 11-12 premier. Topp3 med en faglig beskrivelse av vinnerbilene + peoples choice holder i massevis..

Heisann,

Pga. at jeg som arrangør stilte ut min egen bil. Den røde/sorte airbrushede civic'en.

Så hadde vi innleide dommere som ikke hadde noe med arrangementet å gjøre.

Deres oppgave var kun bedømmingen!

Så vi må stå ansvarlige for deres bedømmelser, selv om vi ikke hadde noe med de å gjøre! Og håper at folk forstår at vi visste like lite om resultatet av bedømmingen som utstillerne.

Men jeg som arrangør har tatt en grundig diskusjon med dommerne

og kan konstantere at disse dommerne aldri igjen vil bedømme på våre treff.

Til neste treff så stiller vi med dommere som har en mye mer solid bakgrunn innen bil og kunnskapen som trengs for å påta seg denne jobben og gjøre dette rettferdig!

Men jeg håper alle som var tilstede hadde en topp dag og mye moro sammen med felles bilinteresserte.

Så jeg håper flest mulig vil komme på Xtreme Cars Show - Street Finals #2.

Forberedelsene er allerede godt igang. Og om ikke lenge kommer vår nettside med all info som trengs!

Inntil videre følg med på div. forumer.

Mvh

Kenneth Kjos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i dette, husker ikke hva den ene civicèn fikk premie i men der var det mye i pirke på. Og da virka det som litt "kompis dømming"

Men jeg vil nok dukke opp nestegang også uansett, for det var mye tøffe biler og hyggelige folk...

All honør til de som arrangerer for at de drar i gang slike treff.

Når blir neste gang ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye Kompis bedømmning her ja, det er jo de samme bilene som får premie hver gang. Hvis dere er innteresert i at folk skal komme på treffa deres burde dere kanskje se litt på de nye bygga som dukker opp også. Å ja de som arrangerer burde vært fritatt for premiering.

Omars turbo civic fikk 3.plass for beste styling var den prisen vel fortjent.

Den Hot Roden som var der burde fått premie for Beste Oldtimer, men gjorde den det neida.

Hadde faktisk regna med en pokal selv jeg menne det skjedde heller ikke. For den gikk jo til han som arrangerte treffet:(

Men alt i alt så synes jeg selve treffet var greit. Alltid koslig å prate med likesinnede;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk regna med en pokal selv jeg menne det skjedde heller ikke. For den gikk jo til han som arrangerte treffet:(

Det håper jo alle på ettersom de syns sin egen bil er kul, inkludert meg :)

Vis meg en finer fiesta med motorbygg så skal jeg ta av meg lua ...

Men som Kenneth selv sier :

Men jeg som arrangør har tatt en grundig diskusjon med dommerne

og kan konstantere at disse dommerne aldri igjen vil bedømme på våre treff.

Til neste treff så stiller vi med dommere som har en mye mer solid bakgrunn innen bil og kunnskapen som trengs for å påta seg denne jobben og gjøre dette rettferdig!

Så bare å møte opp neste gang også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå denne kritikken! dommerjury'en som hadde ansvaret for bedømmingen kan settes under enhver tvil.

Mange av avgjørelsene var helt uforståelige!

Men jeg vil presisere at dommerne var helt utenfor arrangementet og hadde kun ansvar for bedømmingen.

Jeg ga dem alt ansvar og de bestemte 100% selv hvem som skulle vinne!

Men som det er mye omtalt her, det ble mye rot og det beklager jeg veldig.

Deres avgjørelser slår tilbake på meg som arrangør så disse dommerne vil aldri igjen ha noe med mine treff å gjøre!

Jeg lærte utrolig mye denne dagen og vet nå hva som må forbedres til neste gang!

Så til neste treff så stiller vi med dommere som har en mye mer solid bakgrunn innen bil og kunnskapen som trengs for å påta seg denne jobben og gjøre dette rettferdig!

Som sagt tidligere, her!

Mitt ønske med arrangement er at bilinteresserte skal ha det morsomt sammen!

Dette er grunnen til at jeg startet dette konseptet. Og det tar mye tid, arbeid og penger å arrangere!

Jeg har INGEN sponsorer så alt er fra egen lomme, folkens.

Og dette kun for å skape et tilbud for bilinteresserte,jeg syns personlig det skjer for lite for folk med bil.

Derfor prøver jeg nå å få til noen arrangement for dere alle sammen.

Men jeg håper dere har forståelse for at jeg selv også vil stille ut min bil?

Jeg kunne dratt på andre treff disse helgene som jeg selv arrangerer og stilt ut der. Og droppet hele jobben med å arrangere

disse treffene!

Men jeg gjør dette for å skape et tilbud og med et ønske om at folk skal ha det morsomt sammen.

Og siden min bil deltar på utstillingen og bedømmingen, så er jo dommerne innleid og helt utenfor arrangementet.

Deres jobb med bedømmingen har jeg ingenting med.

Jeg jobber kun med å skape et morsomt og koslig treff!

Og håper da også at folk syns det er greit at jeg også får stille ut?

Jeg prioriterer denne jobben med å skape et arrangement for dere, framfor flere treff og messer hvor jeg ville vist fram og stilt ut min egen bil!

Så håper alle forstår og godtar dette!

Må også si at jeg var utrolig godt fornøyd med oppmøtet og kvaliteten på bilene! Det virket også som om folk koste seg

og hadde det morsomt sammen. Og det var veldig gøy å se!

Syns også at det var veldig kult at det kom biler ifra Drammen, Tønsberg, Oslo og Sarpsborg til treffet også! Kjempebra!

De problemene som oppstod (mye omtalt her) skal løses til neste treff.

Og jeg håper da at flest mulig stiller ut der også...

DavidK: Neste treff er allerede under planlegging!

Og vi benytter ikke samme plass, jeg har sett for meg rådhusplassen i skien.

Mangler kun godkjenning til å leie plassen. Så fort dette er i orden så vil det komme mer info!

Her blir det da et enda bedre arrangement, mer på programmet for dagen, bikini wash, grilling og skinnende fine pokaler.

Håper flest mulig stiller opp og gjør dette også til et kjempetreff!

Og da er problemene fra denne gangen løst...

Hjertelig velkommen skal dere alle være, følg med videre!

Mvh

Kenneth Kjos

Arrangør: Xtreme Cars Show 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider